Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Tento film som videla prvý krát roku pána 1999 na prahu svojej puberty a odvtedy som nevidela žiaden lepší thriller a bojím sa, že už asi ani neuvidím. Zase nie, že by som tento film mala chuť si často púšťať. Tá temnota tu je úžasná. A pri posvietení si baterkou na jeden z hriechov som asi prežila aj chvíľkovú zástavu srdca. Geniálna vec.
Dogville (2003)
Najviac sa mi tu páčil komentár od J*A*S*M - šťastný ten, komu nebolo z vlastnej skúsenosti v tomto filme nič povedomé. Áno, tento film je vo svojej podstate dosť nudný a hlavne zdĺhavý, ale pri tom ako sa to vlečie trpíme s Grace o to viac. A o to viac si užijeme ten záver. Ten bol naozaj skvelý a nádherný a vynahradil mi všetky tie dlhé predošlé minúty.
Trainspotting (1996)
Jedna ruka netleská (2003)
Melancholie (2011)
Americká krása (1999)
Mexická jízda (2001)
Neverila by som, že žáner "teenagerská erotická roadmovie" sa dá takto skvele natočiť. Už som asi naozaj príliš nakazená hollywoodm :/