Recenze (1 014)
Mám v piči na lehátku (2011) (hudební videoklip)
Haha, to je text :D
San Andreas (2015)
Celkom to ušlo, efekty pekné, čo sa však od filmov z tohto desaťročia už očakáva. Chýbalo tomu len to, že v podobnom žánri sa už len ťažko dá vymyslieť niečo nové.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Dávam ľahké 4*. postapokalyptická vízia a rozvrat spoločnosti dobre načrtnuté, len mi tam chýbalo o trochu viac napätia.
Krimi (2009) (pořad)
"Upozorňujeme, že nasledujúce zábery nie sú vhodné blabla"... trepú to pomaly pred každou reportážou a všetky zábery majú scenzurované. Hnojkári dajte si pred správami, že celá relácia nie je vhodná a neotravujte v kuse s tým.
Dr. Dokonalý (2012) (seriál)
Pripadá mi to ako kópia Dr. Hausa, ale inak celkom v pohode, na slovenskú seriálovú produkciu ľahký nadpriemer.
V zajetí démonů (2013)
Hustá atmosféra, napätie, kvalitný horor. Čakal som čosi viac, ale sklamaný nie som. Inšpirované skutočnými udalosťami.
Dr. House - Na obou stranách (2009) (epizoda)
Najlepšia epizóda. Ten záver, keď si House konečne uvedomil, že to, čo považoval za realitu, boli len výplody jeho mysle závislej na Vicodine, bol brilantný.
Můj přítel Monk - Pan Monk zůstává ležet (2005) (epizoda)
Perfektná epizóda, dobre som sa nasmial :))
Poslední vlak z Gun Hillu (1959)
Kirk Douglas ako neľútostný pomstiteľ, ktorý nepozná brata. Fanúšikovia westernov kľudne si pridajte o hviezdičku viac.
Delta Force One: Ztracená hlídka (1999)
Ako taká akcia, ale je to celé akési rozťahané a nezáživné. Po polovici som to vypol, tak je možné, že v tej druhej sa rozpútala akcia, na ktorú by sa nechytali ani Rambo spolu s Terminátorom, ale hodnotenie už nezmením.