Recenze (193)
Průšviháři (2008)
jednoznačne za 5*,protože to bylo ůžasné napínnavé a výkony herců nezapomenutelné. Hlavně Cha Tae-hyeon odvádí ve svých filmech ty nejpelší vkony. (My sassy girl,Pabo atd). nesmím opomenou výkony herečky Park Bo-yeong a výkon Wang Seok-hyeona který má strašne roztomilou tvařičku
Yeonghwaneun yeonghwada (2008)
další korejská gangster pecka. no nevím co říct prostě fil o filmu prostě nářez
Zkáza Ecobanu (2003)
skvělé animace,skvělá příběh no prstě super
Naesarang ssagaji (2003)
SKVĚLÉ NA POBAVENÍ,ale trochu se děj po pulce filmu dal převidat jinak super
Power Rangers: Operace Overdrive (2007) (seriál)
nuda
LazyTown (2004) (seriál)
ale jo je to dobrý seriál
World of Quest (2008) (seriál)
jj. vtipné jak můžu dát takové blbosti 5* ,ale zkrátka se mi to líbí
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
tak tohle je superpodívaná u které se vždycky pobavím
Kouzelníci z Waverly (2007) (seriál)
ujde to.
Team Galaxy, le collège de l'espace (2006) (seriál)
team galaxy je super. už jeno proto že me bavý fotbal