suicide

suicide

Ladislav Palán

okres Jihlava
student FSv ČVUT

homepage
Twitter: ladislavpalan

37 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 8 12 15
    • 20.9.2017  13:28

    Kdyby to byl samostatně stojící film, byla by to skvělá a akční jízda. Jako pokračování trpí stigmatem tho, že jde o pokračování - oba díly budou neustále - vědomě či nevědomě- vždy srovnávány. Proti prvnímu dílu v Kingsanu chybí ten správný britský vtip a lehkost a styl. I té akce bylo málo, nebo v ní chybělo ten britský vtip. I když do dvojky přidali něco nového, z detailů jedničky se těží až příliš a obecného duchu zase příliš málo. Ale pozitivem je, že herecky a režijně nic neskřípe, Julianne Moore jako lehce jetá záporačka byla excelentní volba a přestože topáž vypadá šíleně dlouhá, nenudil jsem se. Možná zhutnit děj do kratší stopáže by film posunulo blíže jedničce?

    • 15.9.2016  11:40

    To si takhle člověk řekne, proč na to nezajít a až před začátkem představení se dozví, že je vlastně na předpremiéře. To trochu kazí zážitek, protože ty obří hloučky bloncek s vodkou rozhodně nevypadaly, že ocení trochu toho sarkastického britského humoru. Ten je totiž to, co odlišuje britské romantické komedie od jiných. Ano, sice vždycky jde víceméně o to jedno - najít toho pravého/pravou, ale Britové to dělají s jistým nadhledem, s hodně dobrými herci (mimochodem, nemohl jsem se ubránit srovnání Colina Firtha zde s jeho postavou v Kingsmanovi) a s fantastickou schopností sarkasticky se otřít o kde co.Uznávám ovšem, že pseudointelektuální hipsteři s ironizujícími vousy si o to přímo říkají a není to až tak těžké se do nich strefit. Někdo se může ovšem zaleknout, že jde o třetí pokračování - ale asi není proč, zde určitě neplatí, že třetí pokračování je jen snahou vyškrábat ze značky ještě trošku zlaťáků. Film by dokonce mohl bez problémů fungovat jako úplný solitér.

    • 24.1.2016  16:01

    Film se mi líbil, to bez diskuse, ale stejně váhám mezi třemi a čtyřmi hvězdami. Čtyři moc, tři málo. Určitě to není Tarantinův nejlepší film, ne pro mne, ale jako režisér se bezesporu posunul hodně dopředu. Natočit konverzační drama odehrávající se v jedné místnosti a trvající skoro tři hodiny tak, aby se divák nenudil, to neumí jen tak někdo. Film ale trpí na několik věcí, které z pohledu jiných diváků mohou být výhodou. Já chápu, že umírání může být drsné, vůbec není hezké a když se někomu má rozprsknout hlava, tak to zasáhne všechny kolem nejenom morálně. Ovšem Tarantinovo skoro až zvrácené lpění na množství, frekvenci, detailech a bizarnosti je přeci jenom už trochu bizarní. Ale budiž, on chce jít touto cestou, nemyslím si, že kvůli tomu je génius, spíše má jiné kvality, ale počítám s tím, když na ty filmy chci koukat. Přestože je Tarantino pověstný svou recyklací herců, nevadí mi to, očividně je to pokaždé šťastná volba, která jeho filmu vždy pomůže. Ale jeho fascinace dělením filmu do kapitol, když to stejně nedává smysl? Případně náhlé zavlečení vypravěče do filmu zhruba v polovině, aby mohl udělat dějový zvrat, protože toho jinak schopen nebyl? Jo a chudák James Parks, který půl hodiny popohání koně a pak jen tak mimochodem zemře...Film to byl dobrý, ale po úpravách scénáře mohl být ještě lepší.

    • 3.1.2016  11:10
    Tři bratři (2014)
    **

    U pár věcí jsem se i zasmál, což o to, bohužel většina nízko nákladových televizních pohádek z produkce české televize je lepší než toto dílo. Výběr tří bratrů nic moc, zpěvy většinou dost špatné. Jediný jakž tak úsek byl s dvanácti měsíčky. Každé pohádce se musí odpustit leckteré zjednodušení, ale tady šlo o více věcí. Například nevím, proč se za cenu vymýšlení křečovitých vtipů o smlouvě budoucí musí z myslivce udělat skoro až pedofil?

    • 3.1.2016  11:03
    Pride (2014)
    ****

    Čekal jsem spíše komedii, ale dostalo se mi poctivého dramatu. Ne těžkého, ale rozhodně silného. Svět se v něm smrskl na úzkou perspektivu několika skupin lidí sledujících nějaký zájem proti skoro až anonymnímu nepříteli, vládě. Ten byl ale mnohem větší a mocnější než oni, takže to bylo dobře. V prvé řadě to byl film o lidech, o idealistech a bláznech, prostě o lidech (a ztvárněných skvělými herci).

    • 24.2.2014  19:31

    Chvíli jsem váhal zda 4* nebo 5*, ale nakonec jsem se rozhodl trochu přilepšit, možná kvůli celkové dojmu a dobrému pocitu. Novodobým českým filmům se většinou vyhýbám seč můžu - kvůli věčné hořkokyselosti komedií, socialismu či prosté debilitě, ale Strachovy Vrásky byly jiné a to oceňuji. Spousta lidí se dneska nechce dívat na život dvou starých lidí na sklonku života a nebo když už, tak ve stylu velké jízdy jako v "Než si pro nás přijde" - ale je dobře, že tento film vznikl. A po dlouhé době jsem byl nadšený z Bohdalové, že je vlastně i hodně dobrá herečka, akorát se to většinou neví...

    • 2.2.2014  14:18

    Tohle asi natočil někdo, kdo má sklony k melodramatu a kdo neslyšel nikdy o tom, jak se má točit dokument. Výsledkem je nulová snaha o objektivitu, zveličování maličkostí a hledání souvislostí, kde nejsou. Samozřejmě od počátku bylo jasné, kam nás chce zavést tento závádějící a manipulativní komentář sestavený ze zápisku chůvy s rozhledem a schopnosti pochopení asi tak 13 letého dítěte. Když od samotného počátku se mluví o prokletí rodu a to v okamžiku, kdy jediné dvě "nepřirozené" smrti byly zaviněny válkou. To trochu zavání tím, že za jakékoli další pochybení nějakého pubertálního Kennedye můžou právě ony vychovatelky, když je vychovávaly v pýše a u každých otevřených dveří paranoicky volaly vražda a prokletí. A pokud Kennedyové umírali? Psychopati a riziko povolání je snadným vysvětlením - obzvláště když dvě generace v této rodině čítají desítky členů - někdo prostě předčasně umřít musí. A to je voda na mlejn těm vychovatelským husám.

    • 2.2.2014  14:07

    Jako celek hodně slabé, děravé až to bolí. Ale spousta vtipů, která potěšila a rozesmála. I když mám Angličany velice rád, proč by nemohli být zdrojem vtipů? Jejich zdrženlivost nebo horká voda o páté. Zvýrazněním vlastností i stereotypů jednotlivých národů jinak nudnému filmu dost scénáristé pomohli. Stejně tak jako pár dalšími vtípky na téma budoucího vývoje oněch národů – jako stoletá válka. Ale celkem vzato – asi pro další případné filmové pokusy bych radši divákům doporušil komiks, i kdyby ze sebe nejslavnější ruský Francouz Depardieu vydal to nejlepší, čeho jeho široké ruské srdce bude schopno.

    • 2.2.2014  13:53

    Životopisný film? Tak trochu. Dokument? To určitě ne. Asi jsem původně čekal, že film bude pojatý jako trošku více průřezový jejím dlouhým životem, kdy skutečně Anglie zažívala onen rozkvět a nebudeme se tolik pitvat v počátcích vlády, které byly, když byly poněkud rozpačité. Potenciál filmu vypadal ale i tak skvěle - vizuálně, hudebně i herecky skvělé, režisérsky a scénáristky mnoho nedostatků. Přesto bylo fascinující sledovat proměnu energické vášnivé a chybující ženy v nedosažitelnou a emocí prostou královskou modlu.

    • 14.8.2013  20:55
    Red 2 (2013)

    První film o špiónech mě vyloženě nadchnul, proto jsem byl všemi deseti pro natočení pokračování, Pokračování skutečně natočeno bylo - s tikrát více megalomanštější akcí (podle triků soudím) a o hodný kus vážnější. Myslím, že jsem měl trochu větší očekávání po kvalitě prvního dílu, ale o přílišném zklamání se rozhodně mluvit nedá. Jen bych uvítal větší dávku vtipů od Bruce Willise (ale asi by to chtělo menší přítomnost Catheriny Zeta Jones a větší přítomnost nonšalantní Helen Miren). Skoro to vypadá, jako by se tvůrci rozhodli nechat všechen vtip pouze na Johnu Malkowichi -ale ten byl skutečný dokonalý.

    • 14.8.2013  20:53

    Johnny Depp někde uprostřed mezi Deppem Sparowovským a Deppem Burtonovským - a je to i logické, když je Depp tak poznamenaný léty spolupráce s Timem Burtonem a stejně tak léty práce na Pirátech. Co se týče Osamělého jezdce tak místy jde spíše o oneman show právě Deppa a občas si k sobě tedy pustí i svého hereckého kolegu. V místech, kde není on tou jedničkou se pak rozvíjí příkrý akční příběh, který právě Depp narušuje svým humorem a trochu ten spád brzdí, což je jedině dobře. Škoda, že podobně tomu nebylo i na konci, kde se divákovi skoro nedostalo v proudu akce alespoň mírného vydechnutí. Jediné co mě skutečně hodně štvalo bylo pojetí příběhu jako vyprávění starce, starého stoletého Tonta - neustále skoky do "současnosti" byly neskutečně rušící a zbytečné. Ale jinak je ve filmu množství dobrých vtipů, gagů a scén, minimálně pro které stojí film vidět. A protože nemám rád westerny a tohle naštěstí western nebyl snad ani náznakem, tak je poupravím zařazení filmu na: dobrodružná a akční komedie, která se odehrává na divokém západě.

    • 14.8.2013  20:53
    Kronika (2012)
    ***

    Vše natočit jen na kameru hlavních postav, případně televize či bezpečnostních kamer se může zdát jako skvělý a originální nápad, já za tím spíše vidím snahu tím sebedokumentáristickým stylem zakrýt nedostatečnou kvalitu příběhu a nedostatečnou věrohodnost vývoje postav. Pravdou ovšem je, že takhle se mi to (i díky relativní krátkosti) docela i líbilo - ten stejný scénář natočený klasickou kamerou bych pokládal pravděpodobně za hrozně pitomý. Přesto ale pro pokračování tohohle příběhu o hrdinech doporučuji přestat se snahou o vizuální originalitu, zapracovat na scénáři a vyprodukovat pokud možno kvalitní dílo. A prosím, žádné restarty, ať se z toho nestane zkažená série jako Butterfly Effect.

    • 14.8.2013  20:51

    Oproti prvnímu Star Treku z dílny Abramse s restartovanou posádkou došlo k několika změnám - vytratil se trochu ten punc novoty, přibylo akce, velkoleposti a patosu (toho správného amerického) a Star Trek má bohužel našlápnuto jen na průměrnou novou sérií filmů - s méně kvalitním scénářem, ale velkolepějším čímkoli ostatním (ale to až do budoucna). Ale zpět k tomuto druhému Star Treku. Abramsovi se podařila skutečně pěkná podívaná, zopakuji i tisíckrát zopakované: Zachary Quinto je skvělým Spockem, a Benedikt Cumberbatch jako hlavní záporák filmu? No uznejte - skvělý herec, hluboký hlas, dobrej ohoz - tomu si i dá fandit.Takže verdikt? Líbilo se mi to hodně, všechny nesrovnalosti a povzdechy zatím přejdu, ale stejně si neodpustím malé fanouškovské rýpnutí. Khana, ať už se svět restartoval nebo ne, potkat neměli a hloubce citů mezi Jimem a Spockem nevěřím, na ně je ještě brzo. Ale alespoň se zrcadlově obětoval právě Spock, protože je chladně logický, a to je právě logické.

    • 14.8.2013  20:48

    Myslím, že z Smithe nikdy nebude dobrý scénárista (a z Shyamalana už asi nikdy nebude dobrý scénárista a ani režisér). Vymyslet relativně zajímavou budoucnost by jim ještě šlo, ale napsat scénář, které jakoby vypadl z podprůměrné počítačové hry sestávající se z přejití z bodu A do místa B? A nocování v jakýsi obdobách sejfování hry v podobě jediných teplých míst v na kost zmrzlé planetě rozmístěné akorát tak ve vzdálenosti, která se dá ujít za jeden den? To jako vážně? A to nemluvě o naprosto nefukčně vymyšlené základní a elementární logice historie světa (když už to tam muselo být) a stejně tak nevysvětlení, proč se ty mimozemská zvířata dají zabít jenom mečem v boji jeden na jednoho? A co ta scientologická agitka, ta musela být taky nutná? Úplně podle mě stačila jen reklama na rodinu Smithů. takže doporučení na závěr: M. Night Shyamalan už radši nic netočit. Smith ať jenom hraje v cizích filmech a pro Smithe jr. ať radši nehraje v ničem.

    • 14.8.2013  20:47

    A další vtipná teenagerovská komedie. Až na to, že já už nejsem úplně teenager a ten film taky nebyl úplná komedie, ale i přesto pobavil a hlavně zabavil. Velkým lákadlem filmu je určitě Emma Watson (Hermiona), která konečně z toho malého ošklivého káčátka vyrostla do krásy a je z ní dospělá kačena (nebo tak nějak). Ale určitě stojí film vidět i z jiných důvodů, dokonce i kvůli hlavní postavě, jejíž narušenost bych ovšem osekal na polovinu a pak by snímek byl ještě krapánek více stravitelnější bez jakékoli újmy na uvěřitelnosti. To je asi moje jediná větší výtka. Vůbec mi totiž nevadilo, že se scénáristé nemohou rozhodnout, co je stěžejním tématem - přátelství, homosexualita, láska, drogy, zneužívání, narušenost? - protože po zkouknutí tohoto guláše jsem měl prostě docela dobrý pocit, takže se svým nerozhodnutím asi rozhodli správně.

    • 14.8.2013  20:46
    Z pekla (2001)
    ****

    Tak takhle se to tehdy stalo? No je vidět, že i královna Viktorie měla své chybičky - třeba svobodné zednáře, jíž jsou ji byli plně oddáni. No ale teď vážně: Depp jako vyšetřovatel smrtí záhadného Jacka Rozparovače samozřejmě zářil spolu s Ianem Holmem (starý dobrý Bilbo). Prostitutky, postupně zabíjené, to už byla jen taková kulisa. Filmu bych vytkl jen dvě věcí: délka (chtělo by to trochu prostříhat), mysterióznost (mohla to být pěkná historická krimi detektivka, ale psychodelické vidiny budoucnosti to poněkud shazují).

    • 14.8.2013  20:45

    Už na základě trailerů půl roku před premiérou mi bylo jasné, že chci tenhle film vidět. protože to bude skvělá zábava. Viděl jsem a skutečně byla. Zombíci se plouží po letišti, jeden ale trochu vybočuje, sbírá hudební desky a poslouchá je. Jednou se na ni pokusí sbalit lásku svého posmrtného života a jeho srdce zase začne bít. Co tomu ale předchází, je lehce pikantní. Dá se říci, že kdyby se předtím chudák R nenažral jejího předchozí přítele, žádná láska se nekonala, naštěstí ale láska skutečně žaludkem prochází, takže i zombie Romeo může získat svou Julii i bez toho, že by musel sníst její mozek. No a pak je to už jako v pohádce.

    • 14.8.2013  20:44

    Tak tady mi šlo skutečně jen o vylití si hlavy, ale až jsem byl překvapený, jak jsem se zabavil bez přílišných otrávených vzdechů, možná i díky tomu, že už si nevybavuji původní britskou verzi. Martin v kooperaci s Reno mi docela seděl, včetně jeho přiblblého francouzského přízvuku. Ale u jeho pokusů se naučit správnou americkou výslovnost jsem se řehnil (možná jsem měl slabší chvilku, ale možná spíše slabší místo na mozku, protože se bavím doteď - "I would like to buy a hamburger").

    • 14.8.2013  20:44
    Looper (2012)
    ****

    Z Loopera mám lehce smíšené pocity. Ale co jiného očekávat od příběhu, kde proti sobě mimo jiné stojí o desítky let moudřejší a světem protřelejší verze toho mladého pokryteckého a zhýralého bastarda, respektive kde stojí mladý pokrytecký bastard proti své starší a bastardovatější verzi? Je jasné, že tvůrci filmů se vykašlali na jakoukoli technologickou věrohodnost či logiku příběhu, ta tam nebyla snad ani náznakem. Tvůrci se zaměřili akorát na pitvání morální stránky věci a tím, co se všechno může stát za desítky let lidského života, než se kruh uzavře. A jestli účel světí prostředky. No nevím, jestli šlo o nejlepší pojetí, jaké mohlo být, ale nesedělo mi to úplně - proto smíšené pocity.

    • 14.8.2013  20:43

    Že bych se přespříliš díval na romantické komedie se říct nedá, ale občas je dobré mozku ulevit něčím poněkud lehčím. A tahle komedie se zase zabývá oním profláknutým získá jí/ nezíská ji z trošku jiného pohledu, protože ani jeden na začátku toho druhého nechce, jediné, oč běží, je sex (takže je samozřejmě jasné, jak celý film dopadne). Kromě toho, že jsem strávil v celku příjemný čas sledováním, jsem si i patřičně rozšířil obzory - vy jste věděli, že Justin Timberlake je i herec? Ano? Ha, tak alespoň vidíte, jaký jsem vlastně ignorant.

    • 14.8.2013  20:42

    V poslední pasti se do problémů dostala Johnova dcerka (s troškou té civilizace), o nějaký ten rok později je v trablích pro změnu syn (a Rusko), naštěstí jablko skutečně daleko od stromu nepadlo. Od třetí části této již pentalogie je koncepce trošku jiná, než prvního, potažmo druhého dílu. Už nejde o uzavřené prostory a pár teroristů, všechno je velkolepější, ale to není na škodu - Pasti byli vždycky trošku absurdní a nereálné, proto hodnotím jak hodnotím, protože v tomto druhu filmů mi jde o výkony, hlášky, akci a především skvělou zábavu.

    • 10.2.2013  10:01

    Tak jako proč ne. Na začátku mě vyděsila skladba od skupiny PoP! Goes My Heart, ale hned jsem zjistil, že se mi vlastně i líbí. A pak bylo zábavné pozorovat vztah mezi Hughem Grantem a Drew Barrymore. Samozřejmě že se do sebe museli zamilovat, tady to snad šlo ještě rychleji, než je běžné.To by nevadilo, ale celý průběh byl až podezřele naivní. Ale že celou dobu jsou tam náznaky a narážky na piano a s pianem a pak se sex odehraje jenom pod ním a ne na něm? Za to strhám půlku hvězdičky. A závěrečná píseň, na které pracovali celý film? Tu bych poslouchat opravdu mohl, to ano. 70%

    • 10.2.2013  09:41

    Tak si Tarantino splnil další svůj sen - natočit western. Ovšem western není jen hromada jízdy na koni, plivání na zem a pistolníci, natožpak černí pistolníci. Já to musím vědět, westerny totiž opravdu rád nemám. Naštěstí Tarantino je Tarantino a ke všem filmům přistupuje stejně - stvoří šílenou kreaci a někam ji libovolně zasadí. Je mi jedno, že si tvoří vlastní verzi dějin, stejně tak mu musíme odpustit uměleckou licenci s otrokem všeumělem. Důležité je, že za celou dobu se člověk nestihne příliš nudit. Chválím také, že si Tarantino našel nového oblíbeného herce ke stárnoucímu, ale brilantnímu Samuelu L. Jacksonovi. Christoph Waltz je stejně tak brilantní. Na druhou stranu myslím, že v tomhle filmu byli všichni skvělí, jen ústřední Jamie Foxx byl jen průměrný, svým výrazem v obličej šlo o Roberta Pattisona černošského otrockého světa. Suma sumárum - skvělá zábava založená hlavně na dialozích, které jsou průběžným vrcholem celého filmu - a pokud jsou dochuceny trochou toho kečupu, nu proč ne, vždyť to celé je Tarantinův styl, proto se na to dívám.

    • 10.1.2013  19:59
    Vládneme, nerušit (TV film) (2007)
    ***

    Krásné připomenutí minulých věcí - i když s trochu jednostranným černým (nebo bílým vyzněním) - ano, dozvěděl jsme se pár nových věcí, protože tehdy jsem byl až moc mladý, abych si vše pamatoval, jak to bylo, ale na dokument mi to přijde poněkud slabé.

    • 1.1.2013  11:40

    Od Hobita se mi dostalo, co jsem čekal - a mnohem víc. Tolkien příběh napsal jako pohádku, ale Jackson měl tu výhodu, že se k němu dostal až po Pánovi prstenů, a mohl tak téma znovu zpracovat z většího nadhledu. Proto filmový Hobit žádnou pohádkou není, a když už, tak epicky vyprávěnou. Všichni moc dobře víme, co se stane za šedesát let, ale i co se stane v samotném Hobitovi dál právě teď a první díl nové trilogie hezky zapadá do celé té mozaiky Tolkienovy Středozemě - Středozemě, do které je tam příjemné se zase vrátit na plátnech kin. Propojení je jasné už hudbou Shora, jež sice nic zásadního nepřináší, ale o to právě jde - o propojení v jeden svět, jeden Kraj a vlastně počátek toho všeho. Trochu jsem se bál, co s Tolkienovým Hobitem Jackson provede, když ho bude nastavovat - ale všechny ty nové scény, vyplývající nějakým způsobem z celého Tolkienova díla, dělají z filmu to pravé - to, co způsobí, že pro normálního diváka jde o skvělou fantasy a pro fanouška i o příběh, který funguje v kontextu celých dějin Středozemě trochu lépe než by byla „pouhá“ dobrodružná pouť za pokladem. A všechny ty drobné či i větší změny a maličkosti? Vždyť i díky nim je Bilbo skvěle ztvárněný Freemanem lepším hrdinou, který dobře vyniká vedle Thorina Pavézy. Hobit je jiným druhem fantasy než Pán prstenů - ve stejném světě o pár let dříve se prostě odehrává jiný, byť příbuzný příběh, který nám všem Jackson dokonale zprostředkoval.

    • 31.12.2012  16:09
    Gosford Park (2001)
    ****

    Co se nám představuje v tomto filmu? Starý kousíček světa v Anglii, kde se lidi dělí na panstvo a služebnictvo, kde sloužící jsou ještě větší snobové než jejich páni, kteří jsou snad ještě větší drbny než právě ti sloužící. Inu co jiného šlechtě zbývá - už jen hony, ty zatím stále ještě jsou to pravé - tedy pokud se člověk trefí. Jde o svět, kde se stále ještě na Američany hledí s pobaveným , ale tolerantním pohledem jako na zábavné podivíny, s kterými je ale třeba počítat. A v neposlední řadě o svět, kde nějaká ta vražda maximálně rozruší nějakou dámu, ale policajt do náhle semknutého a spletitého vztahu služebnictva a panstva nemá šanci proniknout. A abych nezapomněl: Maggie Smith, to hovoří za vše.

    • 31.12.2012  15:58

    Milý dokument - nenásilný, nevnucující, dávající volný průchod prostému člověku a tíze stáří, jež mluví samo za sebe bez nějakého násilného vemlouvání. Tohle je umění v dokumentu a pan Špáta dokazuje, že natočit dobrý dokument chce alespoň občas duši umělcovu.

    • 31.12.2012  15:53

    Opět se ukázalo, že strůjce celého tohle nápadu by spíše měl zůstat za kamerou a před kameru si postavit více Bruců, Arnoldů nebo Chucků - prostě hvězd, jejichž sláva stále ještě nepohasla (a Arnie její plamen po své politické pauze zase hezky rozfouká). Možná jde o návrat ke staré akční klasice, ale možná jen v obsazení herců a trochu té myšlenky. Novodobých klišé v příběhu s umírajícími zamilovanými chlapci je tam více než dost. Stejně tak délka záběru mezi dvěma střihy při prostém dialogu také není úplně postaru. Ale přítomnost starých superhvězd všechno hezky zahlazuje - hlášek přibývá čím více se jich sejde na jednom místě a čím více divák zná role všech těch hvězd. Suma sumárum - skvělá zábava, těším se na více hvězd a více hlášek v dalším pokračování.

    • 25.10.2012  18:42

    Po letech, kdy se tenhle britský počin mihl v oscarové hitparádě, jsem se konečně dostal k tomu, abych ho viděl. Jsem ovšem trochu rozpačitý - určitě jsem se nenudil, ale film nápaditý zase tak moc nebyl, pravda je, že byl zase trochu něco jiného, než na co jsme teď zvyklí. Další pravdou ovšem je, že být to film se stejnou tématikou, ale místo skvělého rock and rollu na mě motherfuckoval nějaký raper, tak bych jen němě zíral. Hudba dělá hodně.

    • 25.10.2012  18:39
    Miláček (2012)
    ***

    Hvězdné obsazení? No pro mě akorát tak Uma Thurman, které se ve své roli opravdu vyžívala. Co se týče "Miláčka" v podání upířího herce to je už trochu horší. Celý film jsem mu dával šanci se předvést, odpoutat se od své slavné role, kdy způsoboval mokré sny školačkám a svým hereckým umem způsobit mokré sny mnohem dospělejším ženám - ale nějak se mu to nevedlo. Jeho chladnost postavě bezpáteřního pisálka a bohéma jakoby seděla, ale jenom zdánlivě. Je rozdíl mezi chladnou vypočítavostí nemorálního člověka, která se však střídá ale s celou škálou vzorů chování, když je cíle dosaženo, a oněmi třemi výrazy, kterými oplívá a kterými diváka častoval Robert Pattinson. Výraz sexuálního chtíče, běžný výraz nasranosti a v poslední řadě výraz nasraného vzpomínání si na věty ze scénáře. Když tedy opomenu ústřední postavu, tak celkově Miláček až tak nezklamal, zase jednou jsem viděl hezký vhled do Maupassantovy doby. 70%

<< předchozí 1 2 3 4 5 8 12 15
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace