Recenze (171)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Poměrně zklamání. Zápletka filmu by se v pohodě vešla do jedné epizody seriálu... a i tak by to byla jedna z těch podpůrměrných.
Akta X - Série 11 (2018) (série)
Určitě lepší než 10. série. Nejlepší epizoda je jednoznačně Sledující. Podrobnější hodnocení v mé audiorecenzi: https://www.youtube.com/watch?v=6LyjWYH6fk0
Alien: Alone (2019)
Hm... Slabší filmek v sérii. Velké plus za Jamese Paxtona! Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alien: Containment (2019)
Docela fajn filmek, jeden z těch lepších ze série. Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alien: Harvest (2019)
Hm, úvodní CGI moc pěkné, prostředí pěkné a alien taky. Ovšem finálních doslova pár vteřin to pro mě dost potopilo. Příliš mnoho WTF plot-twistů najednou. Škoda. Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alien: Night Shift (2019)
Nejhorší filmek ze série. Bylo 550 návrhů... to tam vážně nebyl nějaký lepší? O ničem. Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alien: Ore (2019)
Jeden z lepších dílů série. Zajímavé prostředí... a pěkný alien na konec! Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alien: Specimen (2019)
Nejlepší filmek ze série! Skvělé prostředí, atmosféra... a pes :) Více v recenzi s hostem: https://www.youtube.com/watch?v=s49Poqfc1R8
Alita: Bojový Anděl (2019)
Povedený film, o stupeň lepší než Ghost in the Shell. Rozhodně se těším na další díly! Podrobnější hodnocení v mé audiorecenzi: https://www.youtube.com/watch?v=YLIy6B8Wpx0&t=2s
Ant-Man a Wasp (2018)
Jednička byla o kus lepší. Chybělo tu víc nápaditějších akčních scén. Podrobnější hodnocení v mé audiorecenzi: https://www.youtube.com/watch?v=YUbRGtO81zQ