Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Ztraceni (2004)
Nejlepší seriál, který jsem kdy viděl. To napětí... je úchvatné. Když jsem to ještě sledoval v televizi, tak čekat týden na další díl bylo hotové peklo (ale mělo to svoji výhodu, protože jsem se měl na co těšit :)). Postavy se skvěle vyvíjí, někdy se z klaďase stane padouch, někdy z padoucha klaďas a někdy není vůbec jasné, na čí straně vlastně postava stojí. Konspirace, intriky a boj o přežití. Tajné organizace, záhadné experimenty, nadpřirozené síly. Závěrečný díl je perfektní. Lost není o odhalení podstaty všech těch záhad (kdo si myslí, že ano, tak asi bude nakonec dost zklamaný), Lost je především o postavách a jejich osudech.
Star Trek: Nová generace (1987)
Dr. House (2004)
Útěk z vězení (2005)
Griffinovi (1999)
Kriminálka Miami (2002)
Můj malý Pony: Přátelství je magické (2010)
Naprosto, ale naprosto nikdy bych nevěřil, že mě tohle potká. V tomhle věku. Seriál pro malé holky, který je ale tak geniálně roztomilý a roztomile geniální, že musí dostat každého, nehledě na věk či pohlaví. Taky že komunita Bronies (fanoušci seriálu, kteří nejsou původní cílovou skupinou) roste každým dnem a vypouští hromady a hromady fanartů, fanfikcí a meme. TAKLE, dámy a pánové, vypadá pravý internetový fenomén. PS: úvodní dvojdíl druhé řady je perfektní: ze Star Treku převzatá bytost Q (schopnostmi, povahou i dabérem) a ze Star Wars převzatá závěrečná scéna. Tohle je super. Jo a... Rarity je nejlepší poník. Tečka.