Recenze (65)
P.S. Miluji Tě (2007)
Nemastný neslaný film,nemohu si pomoci,ale já jsem se celou dobu neuvěřitelně nudil.
9. rota (2005)
Překvapivě povedený film se silnou atmosférou u kterého si "průměrný" obyvatel žijící v Evropě uvědomí jak malicherné jsou jeho každodenní problémy ve srovnání s tím co se dělo (děje) jinde!
Devátá brána (1999)
"Hutnější" atmosféra by filmu jedině prospěla.Asi ve třech scénách jsem měl pocit,že se jedná o parodii,ale jinak vcelku povedený film,pro mne 70%. Abych nezapoměl J.Depp skvělý.
Truman Show (1998)
Nápad velmi zajímavý,ale výsledné zpracování už malinko pokulhává.
Přežij! (2007)
Jedna velká nuda na téma jak nám "blbnou" hlavu reality show a co všechno jsou tvůrci schopni udělat pro větší sledovanost "své" tv. Ani krásná Eva Mendes to nemohla zachránit!
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Chcete "krvavou,úchylnou,brutální,svižnou a přitom vtipnou" podívanou,tak tento film je ta pravá volba! Skvělá zábava. 80%
Apokalypsa (1979)
Neuvěřitelně zdlouhavý a nudný film.I přes velmi vysoké hodnocení,které zde má,jsem měl velký problém ho vůbec dokoukat! Jediný silnější zážitek (ve špatném slova smyslu) byla porážka dobytka.Ani malé štěňátko ve mě nedokázalo vyvolat sebeměnší emoce (a to jsem velký milovník zvířat a psů zvláště).
Sin City - město hříchu (2005)
Nadsázka z toho čiší ve všech směrech,pěkná atmosféra,dobré herecké výkony.Akční/Krimi/Drama/Thriller,jen mě překvapuje,že není napsán také žánr komedie,protože je evidentní,že je to hlavně velká nadsázka a ta právě dělá tento film takovým jakým je. Pro mě velmi milé překvapení. Pěkný film.
Láska In Memoriam (2007) (TV film)
Něco tak ubohého z České produkce jsem již dlouho neviděl!
Shottas - Jamajský gang (2002)
Hodně nepovedený film o Jamajských kamarádech snažících se ovládnout Miamské podsvětí. Herecké výkony jsou jedním slovem otřesné!