Poslední recenze (495)
Šingeki no kjodžin - Ten to či no tatakai / Nagai jume / Ano oka no ki ni mukatte (2023) (epizoda)
10/10. - The End.
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
5/10. Sbohem Henry, scela upřímně, tvému odchodu se vůbec nedivím. Mám tenhle seriál rád, mám na něj hezké vzpomínky, ale házení klacku pod nohy fanouškům od tvůrců je už možná příliš. Tahle série se moc nepovedla a to mě rve srdce.
Andor (2022) (seriál)
9/10. - Nebudu lhát, Andor to se mnou fakt lehký neměl. Když jsem se na tenhle seriál chystal, slyšel jsem na něj jen a jen samou chválu. Po prvních třech zhlédnutých epizodách jsem nebyl nějak odvařený a seriál mě moc nechytl. Po dalším sledování se laťka mírně zvýšila, ale furt mě nudili vedlejší linku, ve kterých nebyl samotný Andor. Pak přišla osmá epizoda a já dostal totální facku. Příběh mě natolik pohltil a začal nehorázně bavit, že jsem konečně začínal rozumět chválu seriálu. Zpětně mě hrozně mrzí a štve, že jsem kvalitu seriálu nedokázal ocenit dříve, epizody teď vidím v jiném světle, protože jsem pochopil, co měli fanouškovi ukázat ten směr a pohled, co jsem prvně neviděl. Andora moc doporučuji, má to hrozně senzační kameru, nádherný vizuál, komplexní příběh a skvěle napsané postavy. Každý fanoušek i nefanoušek Star Wars by měl seriál zhlédnout a ohodnotit ho podle svého.
Poslední deníček (4)
TOP 5 ŽEBŘÍČEK (2023)
TOP 5 Nejlepších filmů
1. Spider-Man: Across the Spider-Verse
3. Dungeons & Dragons: Čest Zlodějů
5. Nimona
TOP 5 Nejlepších seriálu
2. Ahsoka
4. One Piece
TOP 5 Nejlepších anime
1. Oshi no Ko
2. Attack on Titan Final Season Part 3
5. Demon Slayer Swordsmith Village Arc (Season 3)