Recenze (82)
Feed (2005)
Geniální
Na lodi - Kněz a doktor Frankenstein (2011) (epizoda)
Extrémně napínavá a hlavně podařená epizoda
Vražedný termín (2010) (TV film)
Skoro jako epizoda z německýho krimiseriálu. Hrůza
Body Cam (2020)
Utahaná zbytečná kravina. To už se radši podívám na zprávy (a to nemám zprávy rád).
Titans - Conner (2019) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Titans - Deathstroke (2019) (epizoda)
Doufám, že příště ten otravnej zmrd chcípne. Fakt mi tam vadí.
Titans - Trigon (2019) (epizoda)
Si dělaj srandu ne? Zklamání jak prase, zvlášť "souboj" s Trigonem.
Probuď se (2010)
To byla ale trapná a ufňukaná sračka. Ruce a oči od tohoto filmu pryč.
Apartment 1303 (2012)
Nuda. Dokonce i scény s duchama byly nudné.
Entity (2012)
Ze začátku jsem si říkal, proč má film tak špatné hodnocení, vždyť vypadá docela dobře. Potom se stalo pár věcí, které jsem nepochopil a kvůli roztřesené kameře ani neviděl a pak to skončilo.