Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Kampak se hrabou americký sitcoms??? Vedle tohohle vypada všechno ostatní jako trapná břečka. Snad jedině díly bez generála Rimmerra jsou slabší, ale to se dá pochopit.
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, že 100%. Tohle si prostě nic jinýho nezaslouží. Pro mě je to nejoblíbenější večerníček. No a ten dabing je brilantní.
Jistě, pane premiére (1986)
Skvělé pokračování skvělého seriálu.
Simpsonovi (1989)
Homer, Homer Simpson...............to je nejlepší postava dějin hýbajících se obrázků.
Kancl (2001)
Sledujte pozorně s kým Gareth opouští v 5tém díle klub - (je to úplně na konci, při Davidově zpěvu). Seriál nemá chybu, občas nevadí, když si člověk dělá všechno sám - Ricky Gervais je génius.
Black Books (2000)
Mr. Bean (1990)
Přátelé (1994)
Kdyby přestali točit v 5. serii, tak je to plná, takhle si jen a jen kazili reputaci. Přesto je mám všechny rád.........hlavně Chandlera! Beru zpět, je to za pět.