Oblíbené filmy (10)
V zajetí démonů (2013)
Počátek (2010)
Warcraft: První střet (2016)
Vetřelec (1979)
Sigourney v Alienovi bodovala, atmosféra super, odhalenie votrelca super, vizáž a to všetko.. No proste perfect one! Toto je snad povinnosť každého človeka na zemi vidieť.
Zombieland (2009)
Temný rytíř (2008)
Interstellar (2014)
Coherence (2013)
Taká mačka v krabici s jedom. Fakt super, napínavé ako sa môže zvrtnúť klasický večer so známymi, jednou prelietajúcou kométou a časová smyčka s paralelnými svetami je na scéne. Škvaril sa mi z toho mozog chvíľu, postavy boli zahrané dobre, dej a napätie bol taktiež extrém.
Duna: Část druhá (2024)
Tu sa nedá asi nič vytknúť. Veľkolepý očakávaný film dorazil konečne do kín!