Recenze (156)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
"Co to sakra je?" - tak tuhle větu jsem během sledování filmu opakoval tolikrát, že úplně ztratila svůj význam. Emily lehce zamračeně zírá a chápe toho snad ještě míň, než divák. Chlápci mluví s jinými chlápky, divní vojáci se zmateně motají tunelem a střílejí na něco, co tam asi ani není a nestane se vůbec nic, co by se dalo nazvat dějem, natož příběhem. A na konci téhle rádoby realistické sondy do mexického pohraničí nakráčí týpek do jídelny největšího narkobarona a vedou spolu rozhovor jak z Kill Billa. Ty dvě hodiny času mi už nikdo nevrátí. A ono to má 80%? Ne_u_vě_ři_tel_né.
Osm hrozných (2015)
Všude se psalo, jak je to zdlouhavé a nudné, tak mi to asi právě díky tomu zdlouhavé a nudné nepřipadalo.
Záhada hlavolamu (1993)
Herecké výkony jsou příšerné, to je pravda - dokonce i Matěj Hádek, později skvělý herec, tady hraje hrozně. Film má ale atmosféru, hlavně díky lokacím a hudbě. Objektivně to na čtyři hvězdičky není, ale v roce 1993 na mě silně zapůsobil.
Ex Machina (2014)
Skvěle natočené, zrežírované a zahrané, bohužel ale naprosto bez příběhu. Jako jedna epizoda seriálu OK, jako celovečernní film dost málo.
Fargo (2014) (seriál)
Prvních 8 dílů: 5 hvězdiček. Poslední dva díly: odpad. Působí to dojmem, že po osmém dílu scénáristu přejel autobus a převzal to po něm někdo, kdo vůbec nevěděl, co s tím má dělat. Velké zklamání a velká škoda.
Zmizení (2013)
Úžasně napínavá a atmosférická záležitost. Problém, který si ovšem stihnete uvědomit až zpětně, je v tom, že se film celou dobu tváří jako detektivka, ve které má každý detail nějaký význam, ale nakonec se ukáže, že 99% stop a indicií buď nemá vůbec žádný význam, nebo sice význam má, ale pátrající postavy je stejně ignorovaly. K odhalení nakonec vede jen souhra náhod a jedna stopa, kterou má detektiv hned od začátku filmu, akorát ho to netrkne. Škoda.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Tak tohle je zklamání. První díl mi přišel geniálním způsobem dětinský a přitom držel pohromadě a zároveň byl retro-cool. Dvojka má, i na film tohoto žánru, ještě mnohem nesmyslnější příběh. Nové holky jsou oproti původním málo sexy. Záporáci jsou málo cool a mají málo cool superzbraně. Willis je lehce trapný. A hlavně: nikdo přece nemůže věřit tomu, že by Tatum mohl být velitelem The Rocka! Jinak jsou akční scény pěkné, ale to, co je spojuje ve film, nestojí za nic.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Jeden díl seriálu roztažený na 100 minut, ze kterého byl chirurgicky odstraněn veškerý humor a jakýkoliv náznak děje. Shrnout by se to dalo takhle: "Přijedou kolotočáři a nic se nestane." A Krobotův Hnátek? To měl zřejmě být takový ten "poslední pravý chlap", muž, za kterého mluví činy, přísný, ale spravedlivý. Místo toho je to protivný idiot a divák si od první minuty přeje, aby už konečně natáhnul brka. Skvělý seriál, mizerný film.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Místy hrozná nuda, místy zmatek v ději, minimum originálních nápadů, moc dlouhé, nesympatický hlavní hrdina, kolísání mezi epickou fantasy a legračním cgi filmem, atd.
Le Havre (2011)
Bizarní.