Recenze (806)
Halloween zabíjí (2021)
Bodycount je asi to jediné, o co tvůrcům šlo, ale takhle stupid jsem to nečekal. Především davové šílenství a otravné 'Evil dies tonight '.
Láska, stalking, vražda (2024)
Být to film, tak si řeknu 'Bože, kdo tohle vymýšlí '. No realita je leckdy horší a nepředvídatelná.
Záhada Blair Witch (1999)
Origin of found footage a cesta k zešílení. Kvlt!
Ono (2022)
Komornější a na psychologii rodiny a vztahu přespříliš ambiciózní matky s dcerou, která se snaží ji udělat šťastnou, postavený hororůrek pohádkového typu, kdy se dívka musí vypořádat sama se sebou, svým vylíhlým - ji chránícím - strachem. Fajný bizárek v klidnějším tempu se slušnými maskami i výkony hlavních protagonistek.
Nezvěstná (2023)
Možná trošku nadstřeluju, ale tempo makalo a film obecně měl spád, navíc tvůrci do příběhu dokazali zasadit i několik dějových překvapení.
Bod obnovy (2023)
Minority Report počesku. Vše v pohodě, jen škoda absence nějakýho napětí a většího spádu, ale jinak spokoš a vlastně překvapení.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Chvílemi dobré, ale pak se to zvrtne a zvrtává, ale finální scéna by se měla zapsat do dějin filmu :)
Forst (2024) (seriál)
Severské Polsko. Autory by u našich sousedů hledal málokdo. Temná minulost několika desítek let vyplouvající na povrch ve formě vražedného zúčtování odehrávajcí se ve slovenských Tatrách. Kéž by něco podobného vzniklo u nás. Objektivně mezi 3 a 4 *, ale ta pošmourná atmosféra..
Lovci z konce světa (2024)
Re-animator zasazený do Mad Maxe.
Temný anděl (1990)
Strašný béčko samozřejmě, ale klasika z dětství, co po letech vyvolá úsměv, ale stále je tak ňák debilně cool.