Recenze (64)
Navalny (2022)
Dobře poskládaný dokument. Hrdina, který bohužel dopadl jako většina hrdinů. A bohužel ukazuje, jak rychle zapomínáme a jak si nevážíme vlastních svobod a výhod.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Nejlepší seriál
Mimořádná událost (2022)
Taková blbost, až mě to bavilo ☺️
Známí neznámí (2021)
Za mě super, určitě nadprůměrné.
Probuzení (2021)
Nuda, že jsem usnul tak, že už málem nebylo žádné probuzení.
Na západní frontě klid (2022)
Dostal jsem se lehce přes půlku a pak to vzdal. Dal bych jednu hvězdu, ale nemůžu hodnotit celé, tak dám dvě. Za mě tomu chybí to nejzásadnější a to je příběh. Válka je hnus a je to natočené hezky, ale totálně bez příběhu a je to jen pohled na válečné utrpení. Za mě strašná nuda.
Zátopek (2021)
Za mě krásný film. Takový jiný. Nejvíce bych řekl, že prostě milý. Herecké výkony skvělé. Takové dílo na počest legendě.
Lovci lidí (2008)
Promrhaný potenciál.
K jezeru (2019) (seriál)
Chtělo by to už další díly, ale za mě příjemné překvapení.
Na hraně temnoty (2010)
Podle hodnocení jsem to chtěl vzdát, ale nevzdal a jsem rád. Celkem to bylo v pohodě a mile překvapilo.