Recenze (242)
Premiér (2019) (seriál)
Když je člověk tak blbej, že už si neuvědomuje, že je blbej, tak je konečně šťastnej. A Soukup je ten nejšťastnější.
Vrah skrývá tvář (1966)
Dobrá detektivka. Je srandovní pozorovat Kalaše, jak na každého alespoň trochu podezřelého vyletí ať se kouká přiznat. Zajímalo by mě, co mu ty desítky nevinných po odhalení skutečného vraha, na to hulákání pak řekly. :-) No a konec byl poněkud slabší. Taková ta Colombovská sázka na náhodu. Žádné forenzní důkazy, žádná mravenčí práce. Jen práce s buzolou :-)
Rozsudek (2014) (seriál)
Kristepane, co je to za trapné ochotníky? Vážně jsem nechápal, že to na co se divám, není omylem přepnutá TV Barrandov nebo Prima, ale veřejnoprávní televize......
Maskovaná milenka (1940)
Film, kde se všichni chovají jako ženy. Hlavně tedy muži. Úplně živě vidím nějakou protektorátní Škopkovou, jak se nad tím dojímá .........
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Uděluji pořadu zaslouženého Zemana
Tísňové volání (1985)
No nasmál sem se ... co vám mám povídat. Tak jak si si normalizační komouští filmaři představovali zpovykanou mládež ... prostě idioti neskuteční .... jestli je smích zdravej, tak mi prodloužili život o 10 let :-D
Nebe a dudy (1941)
Pohádka, ale s hereckým výkonem Plachty a Marvana, musí zahřát každého :-) .....
Vejška (2014)
Úžasný ..... mám rád filmy, kde jsou všechny postavy záporní kreténi . A v tomhle filmu udělal Vorel hodně pro to, aby tihle kreténi byli ti nejkreténštější .......
Černokněžník (1997) (TV film)
No dobře ... možná umělecky hodnotné. Ale vždycky jsem si myslel, že pohádky se točí pro děti. Umí si někdo představit, že by u tohoto depresivního tmavého díla vydrželo jakékoli dítě mladší 15 let více než 5 minut?
Mravenci nesou smrt (1985)
Dvě hvězdy za humor. Představa autorů tohoto normalizačního díla o tom, jak se baví mládež a jakým druhem hudby ..... Monty Python hadr :-D