Recenze (53)
Devadesátky - Kleopatra (2022) (epizoda)
Pozorní a znalí si jistě všimli jak si Černý si poskočil "čtveráka" takže nejde jinak než za 5 hvězd.
Nejvyšší skóre (2020) (seriál)
Na YT je spousta dokumentů, které jsou lepší a jdou více do hloubky, pro běžného diváka by tohle mělo být OK. Proč ale dokument, který se má věnovat herní historii neustále odbočuje k, v tomto dokumentu zbytečným, GAY / RACIST / LGBT agitkách netuším ... vlastně tuším, NETFLIX.
Nikdys nebyl (2017)
Vypnuto v polovině.
Vetřelec: Covenant (2017)
Nechal jsem se nachytat podruhé ...
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
4/5 - Gunn dostal po jedničce vetší tvůrčí svobodu a protože byl i jediným scénáristou, tak je to pěkně konzistentní. Jedna z nej Marvelovek, jakmile ale Strážce spojí s Avengers, tak to půjde celý do háje.
Oasis: Supersonic (2016)
Na plný počet to není, neboť to nedosahuje kvalit "konkurenčního" No Distance Left to Run ... U mě to vždy bude Blur > Oasis.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Dobré to bylo, jen Sulu je gay a Chekov mrtvej.
Smrt ve tmě (2016)
Sám doma a slepý. Fede Alvarez moc potěšil, líbil se mi i jeho předchozí Evil Dead remake. Jsem zvědavý s čím přijde příště a snad to opět bude v Raimiho produkci.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
4* za pilotní díl.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jo povedlo se! Působí to trochu jako reboot serie (nové postavy) a remake (Nové Naděje) dohromady a i tak je stále několikanásobně lepší než všechny prequely dohromady.