Oblíbené filmy (10)
Tahle země není pro starý (2007)
Saw: Hra o přežití (2004)
V poslední době jsem měl problém u mnoha filmů s tím, že jsem si konečnou zápletku a vyústění vydedukoval až moc předčasně brzo a když nakonec ke všemu došlo, byl jsem zklamaný. Saw mě udržoval v napětí po celou dobu a asi v posledních 15ti minutách filmu jsem zvažoval o hodnocení 4* za to, že jsem tvář padoucha viděl už od poloviny, ale to co přišlo ke konci mě naprosto vytrhlo ze židle a nezbývalo mi než zírat. Tomuhle říkat opravdu brilantní zakončení a proto si SAW zaslouží 5*
Nepřítel státu (1998)
Osudový dotek (2004)
Temný rytíř (2008)
"Why so serious?" Když jsem na film šel, byl jsem plný očekávání a těšil se na to, co je označováno za HIT přinejmenším letošního léta a i přesto všechno mě dokázal film překvapit a naprosto odrovnat. Tento film by si zaloužil ještě šestou hvězdičku za Heatha Ledgera v roli Jokera
Interstate 60 (2002)
Identita (2003)
Gran Torino (2008)
Bruno (2009)
Bylo to horší než rakovina! =D V životě jsem se v kině tak nenasmál