Poslední recenze (535)
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Šel jsem do toho s tím, že to bude taková ta moderní, těžce průměrná česká romantická komedie, která mě buď unudí k smrti, nebo naštve její dementní zápletkou či něčím jiným. Zde to tak sice úplně úmorné nebylo, ovšem furt žádná sláva. Zkrátím to - ty dvě hvězdy jsou za Ondřeje Sokola (co se objevil fakt párkrát, ale i tak) a za Tomáše Maštalíra (sympaťák). Jinak nic speciálního. Mohlo to však dopadnout mnohem hůř, takže částečně i klobouk dolů.. :) 2/5
Panství Downton: Nová éra (2022)
Panství Downton mám velmi rád a tenhle nejnovější přírůstek mě tedy velice potěšil. Zde není moc o čem se bavit - zpracované je to bravurně, to je jasné. Z hlediska scénáře je to takové příjemně svěží a jaksi voňavé. Tak stejně postavy a atmosféra. Super. 5/5
Superflat Monogram (2003)
Nechápu zdejší odpady a jiné nízké hodnocení, ale budiž. Podle mě je Superflat Monogram výborná ukázka děl mistra Takaši Murakamiho, který je pro mě obrovitánskou inspirací z hlediska grafického designu a umění obecně. On je prostě nepřekonatelný. Je to fajn člověk, co jde s dobou a který je neskutečně nadaný a kreativní. V Louis Vuitton to umí. 5/5
Poslední deníček (3)
PŘEJI VÁM KRÁSNÝ NOVÝ ROK!
Tak tohle bude opět docela rychlý..
chtěl bych Vám všem jenom popřát ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK, HODNĚ ÚSPĚCHŮ a MNOHO VÁŠNIVÝCH.. DLOUHÝCH.. ehm.. VEČERŮ, STRÁVENÝCH SLEDOVÁNÍM ÚŽASNÝCH FILMŮ A SERIÁLŮ, KTERÉ VE VÁS DOUFÁM ZANECHAJÍ JENOM DOBRÉ A KRÁSNÉ FILMOVÉ ZÁŽITKY..
KRÁSNÝ NOVÝ ROK VÁM PŘEJI... JÁ.
..a krásná Nataška!