Recenze (788)
The Virginian (2014)
Tomuto filmu nemám čo vytknúť... snáď len to, že som ho pozeral...
The Underneath (2013)
a na záver si dáme - zakončovacie kliše o chlapíkovi "záchrane", ktorý vystúpi z auta ovešaný ploskačkou a v ruke pivo: I know I saw somebody... shit
Tajemství úspěchu (2013)
Pokračovanie Ultimate Gift, alebo ako to vlastne bolo s dedkom..
Deo tereo raibeu (2013)
Skvelá atmosféra, pekné vizuálne spracovanie.
Book of Esther, The (2013)
Snímok s náboženskou tématikou. Král Xerxes hľadá manželku a tou sa stane nájdená sirota Esther, ktorá zachráni svoj židovský národ pred genocídou, ktorú pre židov kul vrchný radca krála Haman pri honbe za mocou. Herci strašní a celkovo to pôsobí ako ochotnícke divadlo na záhrade.
Amazing Adventures of the Living Corpse, The (2012)
Pripadalo mi to ako nejaká akčná hra pretvorená do príbehu.
Ledová archa (2013)
Pri tomto filme som očakával nejaký horor, alebo niečo podobné. Dostal som výborný post-apokalyptický sci-fi thriller, ktorý ma bavil od začiatku až do konca.
Snake and Mongoose (2013)
Američania chceli tiež Rivalov zo svojho autmobilového prostredia. Tento sa však nepodaril tak ako životopis Nikkiho a Jamesa.
Herkules: Vzkříšení (2014)
Ach, to som šliapol vedľa. Myslel som si, že sme si pustili nového Herculesa a ono to bola taká tragédia. Herci bez talentu, wrestleri bez umu, postavy bez mozgu... a hľa ... ono to je iný Hercules
Lust for Love (2014)
Chlapec sa snaží čo to len ide dostať sa do srdca svojej detskej láske. Na to používa pomoc kamarátky, ktorá ho má zaučiť, ako to vlastne na tie ženy platí. Samozrejme sa to trošku skomplikuje a je z toho klasická love story.