Recenze (65)
Důvěrný nepřítel (2018)
Uživatel "Tetsuo" dal jednu hvězdu, což respektuji. Jinak je jeho složitý komentář plný nesmyslů. Vždyť jde jen o film! Podle mě na cz/sk poměry v tomto žánru dost povedený. Nečekejme v našich končinách filmy typu Nepřítel státu apod. A jestli zmíněnému uživateli vadí, že se Marcinková asi dvakrát svlékla (zejména když lezu do vany, tak je to obvyklé), tak ať si příště zakryje oči. Já to určitě dělat nebudu ;-)
Útok v Salisbury (2020) (seriál)
Precizně udělaná hraná rekonstrukce téhle otřesné události v Anglii. Co by jste také od Putina čekali :(
Po strništi bos (2017)
Nejslabší Svěrákových film. Přemýšlím, jestli je to víc chyba předlohy otce, či režie syna. Možná, že je to kombinace obojího...
Imagine (1972)
Geniálně udělaný dokumentárně-hudební film. Sakra, ten jí musel milovat. A pokud zde někteří recenzenti píší, že netuší co na ní viděl, jsou slepí, myslí si že Yoko mohla za rozpad Beatles, anebo prostě mají jiný vkus než Lennon či já :) Viděna remastered verze na ČT Art.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Vůbec to není špatné. Některé povídky slabší, některé i na 4*. Záleží na vkusu diváka.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
S odstupem času 8 let - vůbec to není špatně udělané.
Legendy kriminalistiky (2017) (seriál)
Konečně! Tohle se opravdu povedlo.
Černobyl (2019) (seriál)
Fascinující. To jak se dá kvalitně pojmout minisérie z produkce HBO je opravdu fascinující. Znám nazpaměť všechny dokumenty, které o této události byly natočeny. V době výbuchu mi bylo 14 let. Pamatuji si tu tísnivou dobu. Tento seriál považuji za určitý vrchol, který už asi nebude překonán. Možná jako "sarkofág" postavený mezinárodním společenstvím v roce 2017...
Klec (2019) (TV film)
Tato TV inscenace se extra dobře povedla.
Misery nechce zemřít (1990)
Excelentní herecký výkon od Kathy Bates!