Recenze (191)
Hra o trůny (2011) (seriál)
První díl zatím na plný počet, jinak viditelný rukopis HBO, spoust obnažených slečen a pohlavního styku...
Husk (2011)
Po přečtení komentů tady, mám pocit, že jsem viděl asi jiný film, jinak si to neumím vysvětlit...
Křesťanský magazín (2002) (pořad)
Bohužel nemohu souhlasit s názory ,,kvalitnějších" filmoznalců zde. Pro mne osobně tento pořad nijak zajímavý není, ale chápu, že si jistě svoje diváky z řad českého národa našel. Komentáře k tomuto obsahu mi připomínají diskuze na novinkách, či na seznamu. Poplivat vše s čím nesouhlasím. Ale jsem rád, že se tu tito radikální uživatelé prezentují, a otevírají mi nový pohled na konstruktivní kritiku a hodnocení...
Puberťáci (2011) (seriál)
Originální skins je mnohokrát lepší, ale 23% si to zase nezaslouží
Interstate 60 (2002)
Krásná a milá oddechovka na večer, můžu vřele doporučit...
Pokrevní bratři (1999)
Perfektní akční nářez, jen jsem měl pocit, že na konci tomuto filmu trochu došel dech a styl..
Intimní tajemství (2007)
To byla toková hrůza, že jsem musel dát jednu hvězdičku, vřele nedoporučuju!!!
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Velice dobry film, přes to, že Picarda moc nemusím, a Dat neni Spok...
Lilja (2002)
Občas mírně kýčovité, ale rozhodně to stojí za těch 109 minut.
Parchanti (2010)
Akční oddechovka....