Recenze (2 901)
Nic ve zlým (2023)
No Hard Feelings je pohodovým filmom, ktorý v priebehu pozerania dokáže prekvapiť zmenou žánru či vyznením. Jennifer v hlavnej úlohe super, palec hore za hlavne už teraz kultovú scénu na pláži, poteší aj výkon mladého Feldmana (hlavne klavírna scéna v reštaurácii je perfektná). Celkovo mierne nadhodnotím na 70%
Maestro (2023)
Ťažko stráviteľný film pre bežného diváka. Prim tu samozrejme hrajú dokonalé herecké výkony od Coopera a Mulligan, plus samotná hudba Maestra, ale príbehovo je to len mozaika scén zo života slávneho tvorcu, kde filmu chýba väčšia celistvosť. 50%
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Príjemné prekvapenie...Výborná filmová adaptácia kultovej hry, množstvo humoru, akcie a hlavne sympaťák Pine. 80%
Nech svět světem (2023)
Kvalitný snímok od Netflixu. Od začiatku až po koniec výborne budované napätie čo sa vlastne stalo a deje v okolitom svete. Poteší aj výborne a trefne zvolený záver. Herci fajn. Takto by to asi aj vyzeralo v realite… 80%
Zvířata (2022)
Kvalitná psychologická dráma. Ľudské zmýšľanie a skutky niekedy nemajú ospravedlnenie. Výborní herci. 80%
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Nočná krajina je v kontexte tejto série jednoznažne najhoršia, ešte ako samostatný seriál je slušnou kriminálkou ale v sérii Temný prípad musí byť hodnotenie prísnejšie. Prostredie Aljašky a všade prítomnej tmy a zimy je veľkým plusom, tajomný príbeh vraždy posádky výskumnej stanice tiež, ale hlavne vyústenie a rozuzlenie prípadu je sklamaním. To sa tvorcom príliš nepodarilo, tu je citeľne vidieť neúčasť pôvodného tvorcu série. A celkom mi tu vadil aj herecký prejav Jodie Foster...Celkovo sa to sá pozrieť ale po konci zostáva pocit nevyužitého potenciálu. 60%
The Morning Show - Série 2 (2021) (série)
II. Séria je kvalitatívne na tom o dosť horšie ako prvá. Dej tu pomaly plynie bez nejakých výrazných gradácii, hlavne záverečná epizóda je prekvapivo bez úderného finále, našťastie po hereckej stránke výborne a aj preto aspoň za 70%
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Návrat Reachera je opäť poctivou akčnou jazdou. Tentoraz aj za pomoci bývalych kolegov z armády. Má to grády, kvalitnú akciu ale hlavne má to čaro typických béčkových filmov s nesmrtelným hrdinom. Aj druhá séria potvrdzuje kvality predlohy. 80%
Slow Horses - Season 2 (2022) (série)
II. Séria je ešte lepšia ako prvá sezóna. Pútavý príbeh, sarkastické hlášky od Oldmana a k tomu ruský agent Marek Vašut! Spokojnosť…80%
Stvořitel (2023)
Tvorca je ambicióznym sci-fi, spracovanie čo sa týka výpravy, bojových scén či celkového vizuálu je super a film pôsobí oveľa drahšie ako v skutočnosti stál. Problém je ale v deravom scenári. Konanie postáv, či jednotlivá postupnosť scén je tu dosť zbrklo podaná. Vidno, že sa v strižni poriadne strihalo. Herecký výkon Washingtona je tiež trochu divný, naopak poteší výkon malej AI dievčiny. Celkovo ale dávam o hviezdu naviac hlavne kvôli vizuálu, takéto filmy sa už moc netočia, tak buďme radi aj za to. 70%