Recenze (85)
Miluj mě, prosím (2004)
Zvláštní film a chvílema se v tom člověk ztrácel.
Fízlové, hajzlové (2013)
Ne každý to ocení, ale za mě fajn bizár.
Realita (2014)
Ztratil jsem se, ale ztracení to bylo veskrze příjemné.
Až budou létat oceloví ptáci (2012)
Omlouvám se spoludivákům z kina Aera, pokud jsem je rušil svým smíchem, ale scény s Wandellem si to žádaly, ten člověk byl prostě tak "high", že nešlo jinak.
Příběh lesa (2015)
Člověk žasne, co dokázali tvůrci natočit.
Trabantem do posledního dechu (2016)
Je to jízda!
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ta první zhruba polovina filmu byla dost únavná, pak se to aspoň nějak rozjelo.
Girl Power (2016)
Čtyři hvězdy za legendy a holky ze světa. Sanyina home videa a její hlas a text to by bylo tak na hvězdu či odpad, v kině bylo utrpení přežít její části.
Bicykly versus automobily (2015)
Chvílema mi přišlo, že to až moc tlačí na pilu.
Ledové království (2013)
Ty české verze písní mě tak trochu iritovaly.