Recenze (113)
Gladiátor (2000)
čo k tomu povedať. Pre mňa je to asi jeden z najlepších filmov. Výborné herecké výkony, výborná hudba, výborné scény. Skoro pri každej scéne film vyvoláva emócie. Ja mu nemám čo vytknúť, krásny film a všetky superlatívy, ktoré poznáte môžete použiť na opis tohto filmu. 100%
Gran Torino (2008)
Je len pár filmov, ktoré som videl s Eastwoodom. Aj keď ich má dosť, zatiaľ som sa k nim nedostal. Film ma zaujal svojou myšlienkou. Jedno na tom však bolo dosť smutné a to je to, že to je z časti pravda. Film krásne opisuje alebo približuje spolunažívanie "domorodých" a "prisťahovalcov". A aj krásne opisuje, že keď ich spoznáte bližšie, môžte sa s nimi skamarátiť, alebo aspoň nájdete spoločné slovo. Film nemá slabé chvíľky. Všetko je podarené, do najmenších detailov.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Rozmýšľal som, či mám dať plné hodnotenie. Ale dal som. Film mal dobrú atmosféru a akciu. To mi chýbalo hlavne u Part1. Prvých 15 min bolo nudných ako prvá časť ale to bol ešte zvyšok toho by som povedal. A potom prišla výborná akcia, kde som sa nenudil. Sem tam mi prebehli zimomriavky po chrbte. Na Hermionu sa pozeral naozaj veľmi dobre, veľmi pekné dievča z nej vyrástlo. V poslednej dobre som si obľúbil Alana Rickmana, takže som si ho všímal. Zistil som ale, že je to naozaj výborný herec. Jedinú chybu mal tento film bol ten, že bol v 3D. Opäť sa potvrdilo, že 3D efekty začínajú a končia úvodnými titulkami. Ale preto film nestráca na kvalite. Avšak aby som nezabudol. Ten záver t.j. o 19 rokov starší predstavitelia. Neviem či išlo pokus o žart, ale mohli to trochu lepšie, však záver série si zaslúžil trochu lepšie ukončenie.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Konečne to bolo trochu živšie, avšak dalo by sa to skrátiť na polovicu bez zbytočnej omáčky. Najväčšie sklamanie prišlo vo chvíli, keď Legolas nemal v tulci šíp ... myslel som, že to je mýtus.
Hotel Transylvánie (2012)
Výborná zábava! Najlepšie som sa zasmial na paródii Twilight. To ma úplne rozsekalo!
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Čo k tomuto seriálu povedať? Už od začiatku ako som to začal pozerať, ma zaujímalo spojenie vedy, v niektorých prípadoch až veľmi extrémna veda (ak to tak môžem povedať), a rôznych zločinov. Odzneli také nápady, ktoré by ma nenapadli vo sne, ale aj také, ktoré sú možno na hranici objavenia. Obdivujem tvorcov, ktorí dokážu vymýšľať technológie, ktoré sú prezentované. Postavy agentky Dunham a Bishopovcom sú geniálne. Dej je veľmi kreatívny a teším sa, ako bude postupovať.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Čo napísať? Nič. Treba si to pozrieť a pochopíte prečo má také vysoké hodnotenie.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Martin Scorsese opäť dokázal, že tam kde je, nie je náhodou. To čo dokáže on, vie len málo súčasných režisérov. Klobúk dole aj pred Benom Kinglseym.
Chirurgové (2005) (seriál)
Seriál, kde sa riešia nie len lekárske zákroky a liečebné terapie, ale aj životy a osudy lekárov a ich blízkych. Striedajú sa napínavé a dramatické scény, pri ktorých neviete ako sa môže situácia vyvinúť. Medzi postavami, si každý človek veľmi rýchlo nájde svojho obľúbenca, keďže sú tu všetky typy ľudí. Osobne som nedočkavý na každú ďalšiu epizódu čo vyjde.
Chuck (2007) (seriál)
K tomuto seriálu som sa dostal náhodou. Spočiatku mi pripadal trápny. On však aj je trápny, ale má v sebe niečo viac. Komické scény a scenár, ktoré prinášajú nové diely sú tak vynikajúce, že sa neprestávam smiať dlho po tom ako zaznejú. Dej je svižný, síce niekedy predvídateľný, ale to mu s radosťou odpustím keď vidím ako je to poňaté. Všetky postavy sú tak vycibrené do posledného detailu, že každá postava by mohla mať vlastný seriál. Ešte jedna vec čo sa mi páči je, že tvorcovia a herci seriál propagujú celý čas, nie len keď má prísť nová sezóna. Preto som vždy rád, keď nájdem nejaké nové video.