Malarkey

Malarkey

okres Praha-východ

homepage

1561 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 47 94 140 186
    • 13.9.2018  18:32

    Zvláštně pojaté americké drama, které otevírá obecné problémy americké společnosti nižší třídy, ale točí je, jak kdyby se jednalo o dokument a já koukal na reálné lidi. Vlastně jsem nerozuměl tomu, jestli koukám na film nebo na záběry některých amerických sociálních případů. Ať tak nebo tak, výsledek byl takovej, že mě film těžce nebavil.

    • 13.9.2018  18:28

    Takových filmů, které točí geekové pro geeky moc není. A i když je tento za tři hvězdy, pořád jsem rád, že jsem ho viděl. Je ulítlý, což se dá předpokládat, ale kvůli některým, podle mě, nelogickým momentům, nemůžu tříhvědičkový poděl zvýšit. Ten film byl i na mě až moc divnej a ulítlej...a i když má silné momenty a hodně silný závěr, pořád mi Medvěd Brigsby k srdci nedokázal přirůst víc, než by chtěl.

    • 13.9.2018  18:22

    Těch leteckých neštěstí napříč americkým Hollywoodem a americkými horami bylo už bezpočet. Když se ale spojí podobný námět a kvalitní zpracování, nemůže Vás film zklamat. Sice skončíte u tříhvězdičkového, tudíž průměrného, hodnocení, ale celkové vyznění vlastně není úplně špatné. Kamera tu nabízí nádherné záběry na kanadské pohoří Panorama Mountain Village a herci si tu také řeknou svoje.

    • 13.9.2018  18:19
    Magické hory (TV seriál) (2009)
    ****

    Osobně s tímto dokumentem nemám problém. Květa Fialová tu sice mluví z cesty, ale nemůžu ji upřít nadšení pro naše české hory a vrchy. Stejně tak na tom je i Václav Cílek, který z cesty už rozhodně nemluví a poměrně přesně popisuje geologii našich pahorků napříč republikou. Což vlastně dokázal i v jiných seriálech České televize.

    • 13.9.2018  18:12
    Lekce (2014)
    ****

    Bulharská kinematografie mě nepřestává překvapovat film za filmem. Lekce je vzorovým lidským dramatem s problémem, který může potkat každého z nás. Nevypráví ho ale násilnou depkařskou formou, jak to umí například Skandinávci, ale s citem, že Vám z filmu není vysloveně zle, ale zároveň s napětím očekáváte rozuzlení. Bylo mi Naděždy hrozně líto, ale život je prostě občas svině. Je ale jenom na nás, jestli se oklepeme, danou situaci přijmeme a půjdeme dál...

    • 13.9.2018  18:03

    Zajímavá vstupenka do muzea na místa, kam se normálně nepodíváte. Dokument nabízí zajímavé záběry, momentky a situace, které za jiných okolností asi nikdy nezažijete, což je jeho největší plus a vlastně pravděpodobně podstata toho, proč vznikl. Určitě zajímavé, ale nevím, jestli jsem zrovna ta skupina, která z toho bude sršet blahem. A to mám muzea za jiných okolností hodně rád...Hodně hezky zhodnotila tento dokument uživatelka ABLABLABLA, která mi připomněla ty nejlepší momenty z dokumentu, na které jsem následně zapomněl. Kromě jediného...a to, když se řešil font na vstupence. Absurdita v tomto případě neznala mezí. Uklidnilo mě to alespoň tím, že absurdistán je opravdu všude....i v umění.

    • 13.9.2018  18:00

    Velikánky doby - Ingrid Bergman a Anna Magnani, mě zatím v životě příliš nepoznamenali, leč o nich samozřejmě vím. Byl jsem tedy zvědavý, s čím přijde tento dokument. No a nepřišel s ničím. Slet různých záběrů a scének z filmů doplňuje nezáživný vypravěč, který rozhodně nevytvoří důvod, abych se o tyto herečky začal zajímat i nějak víc.

    • 13.9.2018  17:56

    Liam Neeson a Jaume Collet-Serra se před kamerou sešli už po čtvrté a já jim to bez potíží opět žeru. Výborná akční jednohubka, která má nápaditý scénář, který po vzoru Agathy Christie využívá vlaku a nabízí tak napínavý průběh, který vyvrcholí v solidní rozuzlení. A jelikož je Liam ve svých letech borec a Jaume umí pracovat s CGI efekty, užijete si i hodně slušnou adrenalinovou jízdu, která je sice cítit digitálem na sta honů, ale mně to vlastně vůbec neuráželo. Efektivně vzhlížející kamera, která naprosto brilantně snímá akční scenérie a nerozklepe se, když se na ní Liam blbě podívá, tu vytváří takový adrenalin, že jsem měl co dělat, abych tep po shlédnutí filmu ustálil na normálu.

    • 13.9.2018  17:52
    Pařiči (2018)
    **

    Komedie dialogově podobná jakémkoliv filmu, ve kterém hraje Josh Radnor. Jen s tím rozdílem, že tady je cejtit ženská ruka na scénáři, což by nutně nemuselo být špatně, a absurdita některých situací, která už mi poměrně vadila.

    • 4.9.2018  20:30
    Příběh (2018)
    ****

    Laura Dern v příběhu, který si hraje na příběh s velkým P. A on si vlastně ani hrát nemusí, protože se onen film opravdu tak jmenuje. Zároveň ale vypráví ne úplně snadný příběh o tom, jak je občas snadné zapudit myšlenky z minulosti, kterým buď nerozumíte a nebo jim rozumět nechcete. Výborné po herecké stránce, trošku únavnější ve středu filmu, ale se závěrem, který diváka posadí do křesla a když budete opravdu hodní, tak Vám dá třeba minutu na rozdýchání.

    • 4.9.2018  20:30
    Případ (TV seriál) (2015)
    ***

    Solidní islandský případ, kterému, aby se dostal do širšího povědomí, hrozně ublížil dabing. Dabéři tu totiž působí, jak kdyby se u dabování hrozně nudili a tak to pak přenáší i na samotný seriál. Problém ale je, že to není problém jenom dabérů, ale i herců, kteří se tu chovají jak máničky na srazu. Zajímavý případ a skvělé prostředí tu tak mírně sráží hlavní dvojka, kterou bych vyměnil a pak by to bylo minimálně o hvězdu lepší. Škoda, celkově vzato to není špatný počin.

    • 4.9.2018  20:29
    G-FORCE (2009)
    **

    Rádoby vtipnej animák, který zřejmě ocení opravdu jen děti.

    • 4.9.2018  20:29

    Nevěřil jsem, že by kvalitu prvního a druhého dílu tvůrci udrželi i ve trojce, leč jsem se na ní těšil. No a nakonec to nebylo ani tak strašný. Jen jsem měl problém, že se tu zábavné scény střídaly s vysloveně trapnými, u kterých jsem si zavzpomínal na momenty série filmů Holky to chtěj taky a období, ve kterém se obecně milně mluvilo, že Němci dělají nejhorší filmy v Evropě a lidé přitom komerčně znali jenom tyto šílené komedie. Zběsilý střih, absurdní situace, rádoby zábavně vložená hudba do dané scény. Pár takových scén ve filmu bylo. Například, když si Chantal se svým kamarádem omylem užívala virtuální sex a kamaráda babička jí do pusy strčila sušenku. No, naštěstí to zachránili zbytkem a skutečností, že jsem si na tu partu za první a druhý díl docela zvyknul.

    • 4.9.2018  20:27
    Slon (2003)
    ***

    Gus van Sant je profík. Určité režisérské kvality se mu v tomto filmu rozhodně upřít nedají. Neosobnost a podrobný rozbor dané nálady na škole zvládl na jedničku. Ona neosobnost je ale tak syrová a bez emocí, že je hodně těžké k filmu přistupovat jinak. Vše ostatně stojí a padá na samotném závěru, který je nad očekávání brutální. Nicméně neřekne vůbec nic o komkoliv na škole. Prostě suše ukazuje to, co se na škole dělo. Ale proč? Od toho je Michael Moore se svým dokumentem.

    • 4.9.2018  20:27

    Éra vyletněných osmdesátkových dobrodružství s dětskou partou na krku a kvalitním synth-wave soundtrackem nebere konce. Tento film je opět přesně v tom duchu, co nedávno přinesl film To a nebo rozjel seriál Stranger Things. Výborný, mysteriozní příběh, atmosféra, ze které cítíte osmdesátky na sta honů a muzika, která má v současné době žně. Já se bavil. Dětské dobrodružství, které ze začátku začíná až rodinně a končí poměrně brutálním masakrem.

    • 31.8.2018  20:14

    Reese, Reese. Mám tě rád, ale tady ses s těmi mladými a nadějnými spouštět moc nemusela. Neprospělo ti to a akorát ti to do tvého hereckého portfólia přitáhlo naprosto průměrnou podívanou, u které je dobré maximálně tak usnout a v pozadí poslouchat tichý šepot padajících kapek na do nedávna do červena rozpálenou asfaltovou silnici.

    • 31.8.2018  20:10

    Rád bych dal lepší hodnocení, ale na úkor námětu mě dost zklamal způsob vyprávění filmu. Tam, kde má šokovat, ani nenaznačí a když dojde k soudním scénám, chce se Vám spát. Po filmu jsem se nemohl zbavit dojmu, že ač se jedná o velice zajímavé téma, a respektuji to, proč to režisér natočil tak, jak to natočil, pořád mně přijde, že podobné téma si zasloužilo lepší atmosféru, větší temnotu a trošku brutálnější obsah. Ne na úkor námětu, jako spíš na úkor oné atmosféry, která zde prakticky neexistovala. Jediné, co mi po filmu zbylo byl zájem se o tomto případě dozvědět něco více. Film ale v podstatě řekl všechno. Působil objektivně, vyšetřování (které ve filmu vlastně ani neexistuje tak, jak ve filmech obecně známe a přijímáme) vyprávěl s chirurgickou přesností. A když byl prostor pro spekulace, tak vlastně ani neváhal. O to absurdnější je, že jej v USA odložili jako nevyřešený.

    • 31.8.2018  20:05
    Action Point (2018)
    ***

    Po shlédnutí ukázek jsem počítal s tím, že tady Johnny Knoxville nemůže šlápnout vedle. Téma, které mu je hodně blízké, jen kdyby nevypadal už tak staře. Vždyť mně během filmu došlo, že já ho vlastně ve filmu docela dlouho neviděl. Čím to ale může být? Vždyť komediální vlohy on má a akční sekvence vždycky ovládal bez problémů sám. Tady mu sice táhne na padesát, ale kaskadérských kousků se pořád nebojí, což mu jde určitě k plusu. Action Point ale ztrácí námětem, který je jednodušší víc, než je balík toaletního papíru, ale na druhou stranu překvapuje momenty, kdy stojí za to pozorovat vše, co se na plátně děje a i to, co se děje za snímaným hercem. V pozadí scény totiž zažijete více legrace, než přímo před ní, což je možná největší problém filmu. Je fajn, ale podle mě měl rozhodně navíc.

    • 31.8.2018  20:01

    Tady si Hollywood asi chtěl trošku udělat legraci z Tří mušketýrů, ne? Charlie Sheen si po natáčení Žhavých výstřelů nasadil opasek, kožený trencle a klobouk s pérem na vrchu a myslí si, že mu budu žrát vážnější roli, když se tu chová úplně stejně jako ve Výstřelech? Kdyby si z toho tvůrci alespoň udělali legraci, ale já pořád čekal na moment, kdy se to zlomí a ono ani ne...Pořád tak stejně neutrálně vážný, rádoby vtipný, až se z filmu stala vysloveně neutrálně otravná adaptace, na kterou s radostí rychle zapomenu.

    • 31.8.2018  19:58

    Na tomhle filmu je sympatická ta dědkovská skvadra. Morgan Freeman, Michael Caine, Alan Arkin a Christopher Lloyd jsou přesně ty tváře, pro které stojí za to ten film vidět. Jinak je to ale ničím urážlivá klasická vloupačka do banky, kterých bylo tisíc a jedna navrch. Nemám jim to za zlé, jen mi chybělo víc legrace. Takhle si dědové užili trošku adrenalinu s morálním podtextem, ale to je asi tak všechno. Podobné komedie dokážou bejt i zábavnější...

    • 31.8.2018  18:23

    Jak je možný, že tuhle komedii neznám? Stará komedie z osmdesátých let v hlavní roli s Tomem Hanksem a milionovým námětem, který je prostě prakticky bez chyby. Aneb jak si v Americe koupit barák a zažít pár hrůzostrašných scének, které jsou parádní od začátku do konce. Jednu hvězdu nedávám snad jenom proto, že geniální destrukční scény film neudrží celých 90 minut. Jinak naprostá bomba!

    • 31.8.2018  18:22

    Barbra Streisand je poměrně známá entuziastka, která se rychle nadchne pro mnoho věcí a tak je o ní hodně slyšet. A to nejenom v písničce Barbra Streisand. Ona to dobře zvládala i předtím. Pán přílivů je třeba stoprocentně její film. Má dobrou postavu, rozjíždí tu docela zajímavé drama, ale po celé dvě hodiny jsem měl pocit, že se mě ten příběh vlastně vůbec netýká. Herci tu třeba nejsou vůbec špatní, ale po dramatické stránce jsem při sledování byl jak chladná jezerní princezna. Nezasáhlo mě to.

    • 22.8.2018  15:45
    Ve sklepě (2014)
    ***

    Dokument, u kterého setrvejte a přečkejte prvních pár minut nudy. Myslivce a hudebníka, kteří s nadšením popisují, co všechno jejich sklepy skrývají, vystřídá paní, která do sklepa chodí hladit umělý dítě…což je v rámci divnosti lidí pořád docela v pohodě. Další minuty už nestíháte zírat. Voyérství tak získává naprosto novou, neprobádanou úroveň a já konečně vím, co Rakušáci skrývají ve sklepech. A věřte mi, že jsem byl tak v šoku, až jsem si chvílemi ani nevšiml, že se film ve sklepě místy neodehrává.

    • 22.8.2018  15:45
    Dubček (2018)
    ***

    Po shlédnutí filmu přichází srovnání s filmovým Masarykem. Jenže na rozdíl od Masaryka je Dubček evidentně z levnějšího kraje…což nemusí být nutně na škodu. Neotřelí herci tu rozjíždí zřejmou divadelní formou politické čachry roku 1968, nad kterými dnes zůstává rozum stát. Uznávám, že Saša Dubček pro mě byl velkou neznámou. Obecná fakta v takové situaci neznamenají víc, než nic, a tak jsem sledoval každý dialog a vnímal každou postavu, aby mi neutekly nějaké souvislosti. Ty samozřejmě utíkaly, protože toho ve filmu je hrozně moc. Na druhou stranu jsem si o Dubčekovi dokázal trošku udělat obrázek. Komunista, leč z toho lepšího ranku. Jen nedokážu pochopit, proč tak, milý a vstřícný člověk, věří v idey politického směru, který o dvacet let dřív znárodní hospodářství a o deset let dřív například zničí Miladu Horákovou. To úplně nechápu a musím říct, že větším hrdinou pro mě byl František Kriegel, o kterém se nikde nemluví, ale přitom byl jediný, který nepodepsal moskevskou smlouvu s předpokladem, že v tu ránu se mu může stát cokoliv. Čímž neříkám, že Dubček udělal zle, když ji podepsal. Ve výsledku by mu stejně nic jiného nezbylo. Ostatně jako Háchovi, který si do Mnichova jel vyposlechnout, jak mu Hitler zabírá zemi a přitom se k dialogu ani nedostalo. Po filmařské stránce jsem tedy byl více než spokojený. Komornost a divadelnost k takovému příběhu prostě patří. Nedá mi ale, abych se u takového filmu nevyjádřil ke komunistům. K té svoloči a verbeži, která to veškeré zlo způsobila. Dubček může být sebelepší člověk, ale to nic nemění na tom, že to co tady komunisti s naší zemí udělali, to tu rezonuje i mezi lidmi v dnešní době. V závěrečné scéně měl vlastně i pravdu. Rusové se zachovali před padesáti lety tak, že jim to ani v nadcházejících padesáti letech půlka Evropy nezapomene.

    • 22.8.2018  15:44

    Kanaďané rozjeli zajímavé historické téma s letmým nádechem fantastiky, který ale kromě prostředí nemá pražádný moment, který by stál za to, abych si ho zapamatoval. Nějak si nepřestávám říkat, že je to u jejich filmů poměrně typické.

    • 22.8.2018  15:44
    Lola Pater (2017)
    ***

    Solidní francouzské drama, které rozjíždí zajímavý příběh, co jsem v dramatu obecně ještě neviděl a sám bych nevěděl, jak se kolikrát zachovat. O to více zajímavý tento námět je. Škoda ale, že tvůrci podcenili situaci a závěr trošku zfušovali. Čekal jsem uzavření, nějaké logické vyústění, jenže nepřišlo vůbec nic. Když Vám takové drama načne zajímavý lidský příběh a pak ho neuzavře, tak buď alespoň s grácií Francií vlastní a nebo ať se o to radši ani nepokouší. Celkové vyznění z filmu tak mírně pokleslo. Původní čtyři hvězdy se nakonec ustálily na i tak solidních třech.  

    • 20.8.2018  17:48
    Barry (TV seriál) (2018)
    ****

    Na celkové stopáži asi čtyř hodin se rozjel hodně originální nápad, který poměrně vážný příběh nájemného vraha bez špetky emocí situuje do prostředí naprosto fušérského hereckého divadla v Los Angeles, ve kterém se tento nájemný vrah chce realizovat. Vážnost tu tedy střídá dost nevybíravý a černý humor, který ale suprově baví. Bill Hader vysloveně překvapil a popravdě mi ani nevadil doslovný závěr. Sice podporuje absurditu celého seriálu, ale jeho obecné kvality jisté i v akčních scénách ho stále převyšují.

    • 20.8.2018  17:47
    C.B. Strike (TV seriál) (2017)
    ****

    Shlédnul jsem všechny tři zfilmované knihy a řekl si, že tak nějak by to vlastně mohlo i být. Knihy mě bavily, ale vysloveně neohromily. Stejně tak i tento mini-seriál. Má lepší, ale i horší momenty. Převládají ale zajetá pravidla kriminálek, kterým je parťáctví, pěkné noir prvky, ale i případy, které mají originální nápad. Jen škoda, že v knize je vztah Robin s Cormoranem trošku vyšperkovanější. To bych ale po takovém seriálu chtěl opravdu moc.  

    • 20.8.2018  17:46

    Rumuni otevřeli manželské problémy zábavnou formou, čímž veškerá zábava přešla na jejich syna, který tady coby pornoherec junior předvádí neuvěřitelné výkony. Škoda, že jeho rodiče jsou tak strašně nudní a nezáživní. Dost kazí dojem z jinak zábavného filmu.

    • 20.8.2018  17:46

    Film, který bych rozdělil na dvě poloviny. V první mám pocit, jak kdyby se rakouský režisér ztratil v kráse českých hereček a kromě nahých těl tu vládne série sexuálních scén, které ze začátku můžou u českého filmu působit poměrně neobvykle, ale později už je vnímáte spíš dost prvoplánově, až otravně. Až mi Jenovéfy a Vici bylo chvílemi i líto. Druhá polovina pak přichází na scénu s příchodem Rusů na Václavské náměstí, což nabízí hodně silný a emotivní zážitek. Ten v jistých momentech také přichází, čímž dokazuje, že film jisté kvality v technické rovině určitě má, ale kazí si to momenty, které vážnou situaci neuvěřitelně zlehčují…a je to jak zfušovaný scénář, tak místy i hudba, která se do dané situace vůbec nehodí. Krycí jméno Holec tak mohl být hodně solidní kooperací s Rakouskem, ale ve výsledku je to vysloveně nepovedený film s vážným tématem.

<< předchozí 1 2 3 4 47 94 140 186
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace