Malarkey

Malarkey

Česko

homepage

1495 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 42 83 124 165
    • 27.5.2017  14:59

    Ačkoliv jsem se kvalit prvního dílu nedočkal, pořád se jedná o hodně slušnou Marvelovinu, která snadno vtipem, ale i nápady převyšuje ostatní marvelácké filmy. První půl hodinu jsem rozmýšlel, kam příběh směřuje, abych si jej následně začal vysloveně užívat. Starlord, Groot, Mýval, Drax a Gamora jsou prostě parta, kterou jsem si celé dětství přál, abych se jí v dospělosti opravdu dočkal. Ty tři roky čekání za to opravdu stály. Mimochodem je zajímavý, jak tu Tyler Bates zvolil ne příliš profláklý soundtrack osmdesátek, ale pořád to s těmi fláky naprosto perfektně šlape. Za mě tedy dobrý a jsem moc zvědavej, s čím tvůrci překvapí, až půjde do tuhýho s průměrnými Avangers. Průměrnými nejen postavami, ale i vtipem. Doufám, že to Teen Groot bude zachraňovat...

    • 27.5.2017  14:54

    V první řadě je třeba říct, že se nejedná o standardní skandinávskou pětihvězdičkovou depinu. Tenhle film totiž nešokuje koncem, ale naopak hned z kraje na začátku. Takže prvotní šok vyústí maximálně k tomu, že vytvoří depresivní atmosféru, kterou se táhne celý film až do samotného závěru. A jelikož je závěr naopak pozitivnější, než by milovník skandinávské kinematografie vůbec kdy mohl tušit, tak nelze jinak, než sáhnout k hodně slušné tříhvězdě. Tu si mimochodem zaslouží samotný Mikael s Iben, kteří předvádí parádní herecké výkony. Příběhově tu ale někdo zkoušel pojmout skandinávské drama z trošku jiného úhlu pohledu a přiznám se, že standardní Skandinávie mi je přeci jen trošku milejší. I přesto...hodně slušné drama.

    • 26.5.2017  15:48

    Příběh bratrů Dasslerových je hodně zajímavý a Němci ho v tomto dvoudílném televizním filmu ztvárnili hodně věrně. Především po historické stránce. Horší už to bylo s prvním dílem, který se ze začátku docela dost táhnul a i když se snažil vytvořit dostatečně přesnou podobu obou bratrů, kde jeden není lepší, jak druhý, tak s příchodem Nácků naběhly solidní filmařské grády. Ty se následně projevily hlavně ve druhém díle, na který si stojí za to počkat. Nechybí v něm zvraty, napětí a parádní historická atmosféra. A také Vás překvapí pár českých herců s českým pozadím.

    • 26.5.2017  15:48
    17 dívek (2011)
    ***

    Parta holek v nezajímavém francouzském městě se nudí. Nudí se dlouhodobě a tak jednu inteligentní šestnáctku napadne, že by mohla otěhotnět, a že by to mohla bejt docela prdel. To životní nechutenství z těch holek bylo úplně zjevný a dokážu si živě představit, že právě tohle je problém dnešních mladých lidí, kteří se neumí bavit a tak hledají zábavu v nesmyslech. Film samotným nápadem sice zaujme, ale zároveň od něj nemůžete očekávat pětihvězdičkový formát. To je v tomhle filmu až moc scén představujících nekonečné dlouhé chvíle současné francouzské generace, která si neumí vážit života.

    • 25.5.2017  18:46
    Hollarovi (2016)
    ****

    Po shlédnutí filmu jsem měl pocit, že musím dát pusu všem mým milovaným a poděkovat jim za to, že tu jsou se mnou. Do toho se tu sešlo opravdu početné množství příjemných herců. Hollarovi na mě tak prostě udělali dojem.

    • 22.5.2017  21:56

    Nebejt Schelingera z pěveckého hlediska a Nárožného z hereckého hlediska, tak bych z téhle hudební plejády sedmdesátých let asi vyblil duhu. Nejlepší je zvolání načatých fanynek: "Píďo, ty seš teda kádr!" Takže straník...zřejmě.

    • 21.5.2017  18:39

    Přiznám se, že jsem očekával solidní historické drama a přitom jsem dostal solidně afektované historické drama. Nesedli mi herci a nesedl mi ani příběh. Robin Wright byla tak moc obtěžkaná životními průsery, až bych se nedivil, kdyby za námětem stál nějaký fanoušek ženských práv. Moll Flandersová bezesporu měla těžký život, ale natočené to bylo tak, jak kdyby lepší bejt ani nemohl.

    • 21.5.2017  18:37
    Miláčkové (1980)
    ***

    Na to, že je film z roku 1980, mi ty holky přišly docela fajn. Je vidět, že problémy jsou všude stejný za všech okolností, a že i osmdesátý léta můžou vyprodukovat pohodovou teen komedii.

    • 17.5.2017  15:43

    To, že je film natočen místy trošičku béčkově, nic nemění na tom, že jsem se docela příjemně bavil. Škoda jen tak cirka prostředka, za kterým se táhla nuda dlouhá jak smrad z vopičárny. Závěr to ale naštěstí zachránil a celý dojem z tohoto novodobého příběhu o Frankensteinovi o dost pozvedl. U Jamese McAvoye je hrozně vidět, jak dobrý herec je. Ze začátku Vás to nenapadne, ale ke konci to jeho šílenství bylo vysloveně živelné. Škoda jen, že to šílenství bylo tak znatelné, že postrádalo jakoukoliv logiku. Akorát ukazovalo hereckou preciznost, ale psycholog by s rozebíráním takové postavy měl trošku problém. No, ale tohle rozebírání radši přenechám nějakým rádoby odborníkům. Ve výsledku jsem opravdu byl více spokojený, než nespokojený. Sláva to není, ale solidní tři hvězdy si tento film určitě zaslouží.

    • 17.5.2017  15:42
    Demolice (2015)
    ****

    Jake Gyllenhaal si opět střihl jednu z těch prapodivných postav prapodivných amerických velkodramat. To mu jde asi ze všeho nejlíp. Až skoro mám pocit, že v soukromí bude taky dost divnej, když mu tyhle uzavřené osoby, u kterých vůbec nevíte, co se jim honí hlavou, tak neuvěřitelně jdou. Filmařsky je to následně klasika Jean-Marc Valléeho. On se v těch netypicky typických dramatech vysloveně vyžívá a snaží se onou syrovostí být hodně precizní. Divákovi k tomu vůbec nic nevysvětluje a nutí ho zapřemýšlet nad onou postavou Jacka. Přemýšlel jsem, přemýšlel. Nic moc nevymyslel, ale jeho divnost mě i přesto donutila film dokoukat až do konce.

    • 17.5.2017  15:41
    Vymahač (2016)
    ****

    Dialogovky je asi třeba vysloveně umět. Třeba Francouzi se pro ně doslova narodili. Nicméně tahle ruská jednohubka taky nestojí k zahození. Vymahač je totiž docela zajímavý kousek, který z vymahače udělá oběť. A jelikož je doba taková, jaká je, tak mu tu jeho situaci za to jeho protivenství docela přejete a čekáte, co z ní vyplyne. Nakonec z ní vyplyne to, co byste si představili jen u francouzského dramatu a tak svůj cíl dozajista splní. Já byl spokojený a i když jsem si chviličku zvykal na hlavní herecký výkon, tak nakonec musím říct, že to je asi první dialogovka z Ruska, kterou jsem viděl a rovnou sklízím poklonu.

    • 17.5.2017  15:40
    3000 nocí (2015)
    ****

    Jestli je nějaký film vysloveně politický, tak je to tenhle kousek s názvem 3000 nocí. Osobně by mě totiž opravdu hodně zajímalo, jak se ke skutečnosti, kterou tento film vypráví, postavili samotní Izraelci. Mně osobně by bylo hodně trapně za svůj národ. Tento film totiž vypráví příběh jedné palestinské učitelky, která, nejen, ale obzvlášť, kvůli svému vyznání skončí ve vězení s vrahy a násilníky a snaží se v něm doslova přežít. O to horší je, že ono vězení není oprávněné, ale čistě politicky falešné, což je humus nejvyšší a ukazuje to, jací lidé mezi námi stále žijí. Bylo mi z filmu děsně smutně, protože ukazuje to, co se na palestinské hranici děje. A i když věřím, že Izraelci budou mít tisíc argumentů proč tomu tak je, tak tento příběh si za rámeček nedají.

    • 17.5.2017  15:39

    Příjemná a neurážlivá Francie odehrávající se na venkově s obyčejnými a neurážlivými lidmi. Film oceňuji pro svojí obyčejnost, ale zároveň ho musím kvůli tomu i zkritizovat, protože některé momenty byly vysloveně na usnutí.

    • 17.5.2017  15:39

    Režisér měl asi pocit, že musí trošku expresionisticky předvést svoje pocity a vydrat je ze sebe na povrch. Chvílemi je totiž film Skryté monstrum hodně konkrétní a zjevnéý, až mi z některých momentů nebylo nejlíp a ocenil bych, kdyby si je režisér odpustil. Na druhou stranu film vyprávěl příběh kluka, který není úplně normální, ale zase není zlý. Snaží se jen v dnešním světě přežít v době, kdy jsme my onen svět ještě ani nemuseli řešit. To samo o sobě není jednoduché a po herecké stránce klobouk dolů. Také oceňuji soundtrack, který byl naprosto špičkový. Porovnání s italskou Suburrou je naprosto oprávněné. Kéž by takových elektronických soundtracků bylo více. Závěr byl špička špiček, ale to, co tomu předcházelo byla místy nudy a místy nic, co bych musel vidět znova.

    • 17.5.2017  15:37

    Asi nejlepší řecký film, co jsem doposud viděl. Hodně slušně kombinuje situaci po krizi v Řecku a nekonečné fronty emigrantů směřujících z Blízkého Východu do Evropy. Tři příběhy mě bavily a hodně pěkně se filmem prolínaly. Skvělí byli i samotní herci. Hodně mě překvapil režisér, který si ve filmu i zahrál a ještě k tomu předvedl naprosto parádní výkon. Také mě ale překvapilo, že do svého projektu uhranul J.K. Simmonse, který v posledních letech zažívá obrovský herecký vzestup a kde ho vidím, tam si ho neskutečně vážím. Pokud chcete vidět řeckou odpověď na to, co si myslí o krizi nebo o Sýrii, tak se podívejte na tento film.

    • 10.5.2017  23:34

    Co Vám mám vykládat? Vlastně si už vůbec nepamatuju, o čem byly předchozí díly a čím vším si Boyka v Rusku prošel. Vím jen, že to neměl jednoduchý, a že se musel přes řadu těžkých chvil vysloveně probojovat, což udělal a dopadlo to dobře. I díky tomu vlastně tvůrci natočili čtvrtý díl. A příběhově? Mně to přijde ok. Nejedná se o vůbec nic složitého, ale to jsem ani při začátku u loga produkce Nu Image vůbec neočekával. Naopak jsem se těšil, že si odpočinu a akční scény mi v tomto případě opravdu dopomohly. Tak dobře natočená akce se totiž jen tak nevidí. Je to jenom o bojích a ty boje nemají chybu. Scott Adkins je pořez a je vidět, že si na své postavě dává hodně záležet. Ze začátku jsem si myslel, že je vraždící stroj, ale po chvíli jsem zjistil, že má i emoce. A ty emoce s ním sdílel. Kdo to u béčkového akčňáku dneska má? Plus k tomu dobré akční scény a máte zaděláno o solidní akční nářez, kterých se v jednom roce jen tak nedočkáte.

    • 10.5.2017  23:30

    Nejsem si úplně jist, co tamní divák očekával? Druhý díl Den nezávislosti zašel do absolutní lidské krajnosti, kterou bychom si jakožto diváci nedokázali ani představit. Tudíž se Roland Emmerich opět překonal a připravil si budoucnost s emzáky a se vším všudy kolem toho. Nejkřiklavější ze všeho je americký patriotismus, který vysloveně teče proudem snad z každé scény. Kdyby dodal, že film v jednu chvíli vysílá live TV Amerika do sto padesáti států světa, kdy na dvě hodiny zrušili všechny kanály a nechali by běžet jenom toto, nikdo by se mu nemohl divit. Na druhou stranu mě trošku mrzí, že si Roland neumí udělat legraci sám ze sebe a nedokázal z tohoto filmu udělat druhý díl Hvězdné pěchoty. Po straně scénáře v tom naděje rozhodně byla. Za to si ale připravil dokonalý digitální vizuál, který ho zachraňuje všude kde se dá a vlastně ho zachránil i po zbytek filmu. To jediné totiž zaručuje kvality tohoto filmu a vyvyšuje ho alespoň do standardní Emmerichoviny. Takže, co že jsme to vlastně vůbec chtěli?

    • 10.5.2017  23:24
    Len a spol. (2015)
    ***

    Dle předpokladů film stojí a padá na Rhys Ifansovi. Ten tu předvádí poctivě unaveného producenta, který by se nejradši vrátil k vinylům, kdyby mohl, a před pojmenováním mp3 by se pokaždé řádně pokřižoval, když by ho, byť jen, zaslechl. Pro staromily, kterým není cizí walkman nebo dokonce i CD přehrávač, je tento film rozhodně určen. Dnešní dítko ale asi úplně nepochopí myšlení Lena a tak nevím, jestli bude mít tendenci pochopit celý film. Tři hvězdy jsou ale tak akorát, protože se nejedná o úplně špičkové drama, jako spíš o pohodovou dramedii s letmými vtipnými záchvěvy.

    • 10.5.2017  23:17

    Nádherná a poctivá francouzská dialogovka, která těží ze dvou hlavních hereckých rolí u herců, které jsem předtím ani pořádně neznal - Fabrice Luchini a Lambert Wilson. Ti se přou, dohadují, konverzují a rozčilují nad Moliérem, ale i nad obyčejnými lidskými věcmi, což mě chvíli bavilo víc a chvíli zase míň. Hlavně ta rozmluva Moliérovou řečí skrz svojí hru na mě působila trošku unaveně. Až jsem myslel, že u toho usnu. Nakonec ale přišel závěr, a ten to standardně po francouzsku rozlomil na dvě poloviny a já tak měl před spaním nad čím přemýšlet. Nečekal jsem to a o to více mě tento film potěšil. Není tak jednoduchý, jak se na první pohled tváří a tak nelze jinak, než rozhodně doporučit a dotáhnout tento kousek do červených hodnot!

    • 10.5.2017  23:11

    Solidní herecká skvadra natočila zvláštně definovatelný film o jedné ne úplně standardní rodinné skvadře. Nevím, jestli je to úplně takový průser, jak to tady vypadá u zdejších hodnotitelů, ale u mně to docela i prošlo. Žádná hitparáda se nekoná a herecké role jsou daleko normálnější, než byste na první pohled tušili.

    • 10.5.2017  23:08
    Miss Sloane (2016)
    *****

    Je teda pravda, že Miss Sloane po odborné stránce není úplně nejjednodušší film a dokonce se kolikrát i stane, že divák neví, co se ve filmu zrovna děje. Jessica Chastain se totiž do své role vpravila tak dokonale, že svojí eurovizi o americkém dolaru uplatňuje naprosto dokonale a jako lobbista funguje na dvě plno obrátky. Výsledek je takový, že na ní koukáte s otevřenou držkou, půlce nerozumíte a u druhé půlky si říkáte, jak moc je hustá, že to všechno z psychologického hlediska dává, jak kdyby se nechumelilo. Přitom je také jenom člověk. Na závěr, co předvede, tak to je pro silné povahy. Nejenom, že předvede skvostný monolog na "teď", ale ona zároveň ukáže, jak obrovská herečka je a jak moc se do své role vpravila. Tak moc, že takový filmový zážitek jsem hodně dlouho neviděl. Je super, mám jí rád a tady ukázala, jak moc velkou herečkou ona je. Miss Sloane není jednoduchý film, ale když se do něj zažerete, dostanete úžasné zakončení ze světa snových zážitků.

    • 5.5.2017  22:19

    Totální dialogovka, u které Vám možná může být více než jasné, jak to s tou vraždou je, ale stejně Vám nedá spát a donutí Vás sledovat jeden dialog Gérarda s Romanem za druhým. Gérard Depardieu tu sice mluví italsky, což byl pro mě slušný nezvyk, ale na druhou stranu tu rozjíždí úžasné herecké řemeslo, což je u něj na druhou stranu vlastně standard. Popravdě jsem si tímto filmem uvědomil, proč mám Gérarda vlastně rád. V dnešní době mě totiž úplně nepřesvědčuje, ale filmy z jeho minulosti mluví za vše. Třeba tato pouhá formalita, která v hereckém ansámblu samotného Gérarda pouhá formalita úplně není.

    • 5.5.2017  22:14

    Kam oskarové nominace daly oči? Zúčtování je totiž tak nářezovej film, že lepší Ameriku jsem hodně dlouho neviděl. A kdo by kdy řekl, že v tom bude mít prsty zase Ben Affleck. Ten Affleck, o kterém jsme si dřív mysleli, že z hraní toho moc nepobral. No a přitom tady má postavu nejdivnější z nejdivnějších, která se nejenom zvláštně chová, ale ještě nás příjemně překvapí solidními filmařskými momenty v průběhu samotného filmu. Nicméně moc rád bych neoceňoval jen herecké výkony, ale stejně tak bych se moc rád zaměřil i na příběh, který ze začátku působí možná trošku zmatečně, aby po asi hodině rozjel naprosto epickou epopej, která vypráví jeden epos o účetním, který se dozajista stane nejslavnějším účetním na širém světě. K tomu úžasně přirozená Anna Kendrick, která prostě a jednoduše hraje opět samu sebe, mi dělala tak hroznou radost, jako naposled v Lítáš v tom. No a J.K. Simmons? Ten od Whiplashe předvádí jeden dokonalý výkon vedle druhého. The Accountant je prostě filmařský balzám na lidskou duši, který Vám hravě připomene to nejlepší z Ameriky v době, kdy toho z Ameriky moc dobrého nevychází. Dobře oni, tedy!

    • 3.5.2017  15:41
    Zakladatel (2016)
    ****

    Nikdy by mě nenapadlo, že příběh bratrů McDonaldových bude tak zajímavý. Zajímavý bohužel ne v pozitivním duchu, jako spíše v negativním. Shrnul bych to asi tak, že film Zakladatel představuje jeden z nejvíce neortodoxních příběhů značky, která se stala fenoménem. Nevím jestli je to v podnikatelském světě standard, ale tento film představuje vzorový příklad toho, jak se dělá podnikání. Michael Keaton je tu naprosto excelentní a vězte, že pokud ani Vy nemáte rádi hamburgry z Mekáče, tak Vám tady bratrů McDonaldových stejně bude líto. Tak silný tenhle film je.

    • 3.5.2017  15:40
    Taboo (TV seriál) (2017)
    ***

    Kdyby v Taboo Tom Hardy svojí zadumanou a divnou postavou celý ten příběh nenatahoval do nekonečna, tak by se těch osm seriálových epizod dalo vměstnat do poctivé dvouhodinovky a mohlo by se jednat o solidní ponurou událost z Viktoriánské Anglie. Takhle uznávám, že tento seriál má momenty, které jsou luxusní, ale také scény, bez kterých bych se moc rád obešel. Tom Hardy je ve svém herectví hrozně těžce definovatelný, ale touto postavou představil totální esenci toho, jak se na plátně projevuje. Bez emocí, drsně, vážně, což je na něj, podle mě, občas až škoda. Občas totiž není úplně od věci zahrát nějakou normální postavu, která by se dala vyrovnat průměrnému životu každého z nás. Co naplat, Taboo takové není a možná proto je tak zajímavé. I přes svojí zajímavost si ale nejsem jist, jestli zvládnu další sérii. Na konec série jsem nemusel čekat dalších šest epizod, ale po prvním díle jsem si mohl pustit poslední a vyšlo by to na stejno. No uvidíme, třeba se ke druhé sérii dokopu.

    • 3.5.2017  15:40

    Podobné příběhy jsem ve filmu zažil už několikrát. U žádného jsem se ale asi nesetkal s tím, že by hlavní postava chtěla umřít dobrovolně. A Frank Langella to k tomu odehrál naprosto bravurně. Celou tu dobu jsem totiž přemýšlel, co se mu honí hlavou. A musím říct, že to ve mně zůstalo i po skončení filmu. Jedno z těch zajímavějších amerických nezávislých dramat…

    • 3.5.2017  15:40

    Kdo by kdy řekl, že Jean Claude Van Damme bude hrát v příběhu takřka totožném od původního Kickboxera a bude v něm hrát postavu duševního mentora. On, který před dvaceti lety byl ucho největší a právě díky tomu jsem ho měl tak rád. Jenže teď? Mluví jak kdyby to nebyl on. Do toho celý film má na sobě sluneční brejle, které nesundá ani v tom nejtemnějším koutu Asie. Není mu to trapný? Přitom Dave Bautista byl obstojný protivník a Alain Moussi taky docela ušel. Během Van Dammova tréninku se totiž opakovala celá řada situací z původního filmu, během kterých jsem si na toho mlaďáka z Gabonu docela zvykl. Ale tvůrci naštěstí přidali i něco nového, čímž film alespoň trošku zoriginálněli. Dokonce ani akce nebyla úplně zfušovaná. Takže mi z toho vychází fakt, že nejhorší na tomto filmu bylo koukat na Jean Clauda v jeho černých Raybanech.

    • 2.5.2017  17:23

    Prokletí filmů založených na herní značce stále pokračuje. Tento film je opět důkazem toho, že kvalitní herní adaptace nutně neznamená kvalitní filmové zpracování. Počítačová hra je založena především na atmosféře středověkého prostředí. Příběh z blízké budoucnosti jsem vždy vnímal jako něco ne úplně žádoucího a pokaždé jsem ho radši vynechával. Nejenom, že se jednalo o slušný nesmysl, ale ještě mi to do té jinak pěkně ztvárněné historie vůbec nesedělo. Leč Ubisoft to tak chtěl a taky si to tak prodal. Film ale po příběhové stránce vůbec nezafungoval a to i přesto, že nabízel na první pohled kvalitní filmařské řemeslo, které by mohlo představit solidní zážitek. Nakonec jediné, co jsem si z filmu odnesl, byly akční historické sekvence, které byly naprosto perfektní. Kamera a střihač občas asi zahulili jointa, ale pořád to bylo v rámci snesitelnosti. Asi i proto, že samotný film nebyl úplně nejlevnější a tak tam některé momenty nemuseli nutně lepit a zakrývat levnějším rozpočtem. Záběry některých kaskadérských kousků, které jsem viděl, byly vysloveně parádní. Škoda jen Fassbendera a Cotillard, kteří se herecky moc nepředvedli. Emoce – nula. Dialogy – hrůza. A příběh? O čem to vlastně bylo, a co že se tam vlastně celou tu dobu dělo? No jak říkám, akce dobrá, vše ostatní vysloveně k pláči.

    • 2.5.2017  17:22

    Herec může hrát naivní role. Dokonce si myslím, že ve starých komediích ze sedmdesátých let je to i žádoucí. Ta naivnost ale musí mít úroveň a pokud nemá úroveň, tak nejsem schopný najet na onen smysl pro humor, který tímto filmem vládnul.

    • 29.4.2017  08:11

    Nebudu zastírat, že jsem v tomto filmu projevil největší nadšení pro Amy Adams. Její role Amelie Earhart byla naprosto boží a její přilnavé kalhoty s naprosto úžasným zadkem totálně bezkonkurenční. Takovou holku by chtěl doma každej, kdo se nechce ve vztahu nudit a má rád akci. Nechápu, jak se ten hereckej ansámbl dokázal udržet. Pochybuju totiž, že by si toho nebyli vědomi. Z Noci v muzeu 2 udělali nádherný sexistický zážitek, který chlap ocení klidně i několikrát a opakovaně. No a jelikož si Amy Adams ukradla celý film pro sebe, očekával jsem, že s hodnocením půjdu hodně vysoko. Jenže řada trapných a hluchých scén mě nakonec donutila hodnocení stáhnout na hodně slušnou tří hvězdu. Jakmile se ale v televizi objeví opakovačka, rád při ní budu. Byla by velká škoda ji vynechat.

<< předchozí 1 2 3 4 42 83 124 165
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace