Recenze (248)
Fantasm (1976)
Sedmdesátky Austrálie jsou plné překvapení.
Patrick (1978)
Harris.
Psycho II (1983)
Zkouška zvládnuta.
Cloak & Dagger (1984)
Superhravý sen.
Hry na cestě (1981)
Kam až Hitchcock dosáhne.
V běhu času (1976)
Mít před sebout několika hodinovou cestu, toto je první film, po kterém jdu.
Candyman 2: Sbohem masu (1995)
Další z řady enigmatických hororových dvojek.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Zvrat mě prostě naštval.
Taková normální rodinka (2008)
Škoda.
Piraňa II: Létající zabijáci (1982)
Cameronovo Sharknado.