Recenze (190)
Tenet (2020)
Není lepší na to koukat pozpátku? :-O)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
2 hodiny digitálního bordelu a půl hodiny absurdních dialogů.
Everest (2015)
Proč tam ty lidi pořád lezou..
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nic šílenějšího a zároveň nářezovějšího už asi nikdy neuvidím. Ryzí masakr.
Padesát odstínů šedi (2015)
15 minut.. víc to fakt nejde.
Interstellar (2014)
Five stars? It's impossible. No. It's necessary!
Need for Speed (2014)
Ultradebilní kecy ultraotravných nesympatických herců. Tu jednu hvězdu snad jenom za auta.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Předigitalizované zklamání :-(
Vlk z Wall Street (2013)
Hodně dobrej film o někom, koho si na konci lze jen stěží vážit :-/
Rivalové (2013)
Jeden z největších příběhů automobilového sportu přiohnutý do zfilmovatelné podoby je geniální ukázkou toho, že i motoristické drama může mít spád :)