Recenze (37)
DogMan (2023)
ten koniec pripomina Sám doma,ale so psami.celkovo dost hlupe.skoda
Temný případ - Part 3 (2024) (epizoda)
akty x vs rodinne pripady.toto nie je kriminalka
Nech svět světem (2023)
Najdlhsia reklama na sitcom aku som kedy videl.
Silo - Stroje (2023) (epizoda)
ak mate v nadobre 300 stupnovu paru uzavretu ventilom je dobre poliat ten ventil 20 stupnovou vodou aby ste znizili tlak...scenarista nech si najma aspon stredoskolaka z technickym zameranim lebo je to tragedia
Discopříběh (1987)
tento film splodil najvacsie hudobne zlo...
The Covenant (2023)
Skutocne je reziser G. Ritchie? Mozno by to bolo dobre keby sa postavy spravali logicky.Takto to cele vyzera ze talibanci su NPC iduce pod palbu. Dej je nudne klise prerusovane strelbou. Osud hlavnych hrdinov ma prestal niekde v polovici zaujimat a od polovice je to doslova nudne utrpenie. CGI sice nie je vela ale posobia ako v TV filme. Fun fuct -1 v Afganistane maju iba jeden nakladiak( na zaciatku vybuchne, potom v nom vezu americana,neskor nim prevazaju Afganca atd...) Fun fuct 2 - Afganistan sa neuveritelne podoba na domov seržanta John Kinleyho - nahoda ? nemyslim :)
BANGER. (2022)
Ved sa na to neda pozerat.
Do morku kostí (2022)
premrhany potencial.ani ako horor ,ani ako road movie ani ako drama.Slabe ,nezazivne s pár zaujimavymi momentami.
Avatar: The Way of Water (2022)
Cameron je asi po lobotomii,inak si neviem vysvetlit tak nelogicky a hlupy scenár.Na pomoc si na par scen asi zobral aj M. Baya inak si neviem vysvetlit tie vybuchy. Ak po hodine odidete na 30 minut absolutne nic z deja nezmeskate, tak prazdny je ten film. ****spoiler alert najlepsia scena je skrtenie pod vodou (WTF)*** /je mi luto ze Cameron sa vybera cestou Marvelu a ide do prudukcii blockbusterovych brakov
Otřes: Zemětřesení pod Everestem (2022) (seriál)
dokument si vybral skupinky akterov a ich vnimaniu celeho zemetrasenia.Je tam tolko patosu ze sa dalo skratit na polovicu a ajtak by toho bolo vela