Recenze (28)
Dopraváci (2012)
70%
Brickleberry (2012) (seriál)
Víc takových!!! ****
Everly (2014)
Pustil jsem si před spaním tohle akční porno s madam Hájkovou, aniž bych věděl do čeho jdu. Jako ve videohře sbírala lepší zbraně, kosila protivníky, dostávala na prdel, špulila vnady. Jak zpívá jedna banda: Kdybych byl pes, vrtěl bych vocasem ;)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Dlouho jsem odkládal tohle filmový peklo. Nejdřív mne odrazoval Afffleck jako Batman. Teď vidím, že byl pouze klobásou na dortu od Čapkovo zvěře..
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tak snad abych se rozepsal víc než Maršál z lázní, když už jsme u těch pozdravů.. Od začátku slušnej kotel. Čekal jsem, až si budu moct vydechnout, ále Chorche nenechal a díky mu! Víc toho nesesmolim, pže jsem nalomenej a nechci to přehánět :D
Žralokonádo (2013) (TV film)
:D
Machete zabíjí (2013)
Je to celkem bžunda :D
Ladíme! (2012)
Chtěl jsem se tahkle v neděli dopoledne podívat na pěkný bábovky a hle, překvapilo mne to, celkem jsem se i pobavil..
Zpátky ve hře (2012)
Film je dobrej, ale ten Émerickej konec mi zkazil celkovej dojem. 65%
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Film je neskutečná kundovina( taky točil Kundon),ale závěrečný konflikt se mi líbil natolik, že z toho vytlačim dvě hvězdy. Snad nezpyšní :D