Poslední recenze (42)
V letu (2024)
Prakticky to stejné jako Red Notice, akorát nudnější a zapomenutelnější. Jediným plusem je krátká stopáž. Gray má to nejlepší už dávno za sebou. 4/10
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Netflix dělá to, co umí nejlépe. Každý rok si stěžovat že nemají prachy a ztrácí předplatitele a přitom každoročně vydají několik takových fláků za 200 mega! Tentokrát si zkusili udělat vlastní Mission: Impossible, který ale selhává naprosto ve všem o co se pokouší. Je to nudné, předvídatelné (to jako vážně někoho překvapil ten "zvrat" v půlce?), hnusně vypadající (opět), líně napsané, viděno tisíckrát a lépe, špatná choreografie akční stránky a ještě hůře natočená. A jak už bývá zvykem i špatně zahrané. Tady nemá cenu mluvit jenom o Gadot, jelikož všichni tady stáli za hovno. Když máte i špatně napsané a zahrané postavy, proč se vůbec pokoušet kolem nich budovat něco dalšího (totální waste některých herců a jejich postav: Glenn Close na jednu a půl scény wtf). I ten Red Notice bych si dal radši než tohle. Ale stejně se jako vždy kouknu no to, co nám Netflix přinese příště, i když nechápu, proč si to vůbec pořád dělám. 3,5-4/10 čistě z dobroty srdce.
Vřískot 6 (2023)
Nejkonzistentnější hororová série. Period. Víc říkat netřeba. 7,5/10. Tak po druhém zhlédnutí to nadšení trošku opadlo hlavně kvůli konci, ale pořád solidní práce za 7/10 a moje stanovisko se tím nemění. Nejkonzistentnější horror/slasher série.
Poslední deníček (2)
To nejlepší a nejhorší z 2023
Nejlepší Filmy 2023 Nejhorší filmy 2023
1. Oppenheimer 1. Medvídek Pú: Krev a Med
2. Spider-Man: Napříč paralelními světy 2. Cool Girl!
3. Zimní prázdniny 3. The Black Demon
4. Zabijáci rozkvetlého měsíce 4. Children of the Corn
5. Still: Příběh Michaela J. Foxe 5. Snow Falls
6. Air: Zrození legendy 6. Spy Kids: Armageddon
7. John Wick: Kapitola 4 7. Fear
8. Strážci Galaxie: Volume 3 8. Nejlepší Vánoce na světě
10. Mission: Impossible Odplata - První část 10. Mafia Mamma