Recenze (10)
Těžká váha (2005)
Podle mě, je to o level až dva výš jak slavný Rocky. Promiňte, pane Stalone, ale toto musí mít 5*.
Srbské jizvy (2009)
Právě teď na filmbox extra HD. Ujde to, ale nějak mi tam nesedí ten Madsen a mladá verze Dwayna. Trojka jen za tu bývalou jugosku.
Utøya, 22. července (2018)
Začíná mi připadat, že severské státy EU dávaj pěkně na prdel Marvelu a celému přeplacenému "svatému lesu". Není to špatný na drama podle skutečné události.
Katie Fforde - Čarodějné léto (2016) (epizoda)
Dělit se o jednu telku je občas i dobré, jak jsem dnes zjistil. Po těch nekonečných Rosamundách atd. jsem dneska viděl vskutku pěkně vyvedený filmeček se zajímavým dějem i zpracováním. Zatrpklý starý otec Finlex vcelku dobře kontrastoval s mladou černošskou farářkou Gwen, tak jako chování lidí z Ibswitche s malou vesničkou, ve které žiji.
Kafe a cigára (2003)
Znám film už dlouho, ale jak to teď vidím, asi po dvacáté, tak si uvědomuji, že je to komplexně hezčí než se zdá na poprvé či popáté. Scénky s Cate a Iggym jsou dost brilantní, aby dostaly film na vrchol mého žebříčku.
Lída Baarová (2016)
By mě zajímalo, co všichni proti tomu maj. Že naše hvězdičky doplnila dvojka z komisaře Rexe? Nebo že Renč na to dostal tak moc? Být Markovics trochu více fanatický a Kříž mluvit ostrou němčinou (spíše rakoušštinou) tak si prdnete do kalhot a sedíte hezky do konce, aby jste věděli, jak to všechno dopadlo a doma dětem povíte, co jste se ve škole kdysi naučili a až do dneška jste to úspěšně nevěděli. Je to kus naší historie a ikdyby dostal Renč pro Markovicse s Burkhardem 200 mega, tak je to jedno. Ano, mohlo to být lepší, ale to snad každý film. U mě jako celek dobrý.
Pozemšťan (2007)
Odcházející profesor a jeho asistentka, další profesůrek se studentkou, biolog, fanatická křesťanka, černošský vědec ujíždějící na star treku a psycholog (nebo psychiatr?) sedí v obýváku jednoho domu (spíše chaty). A loučí se dost divným způsobem ... ikdyž, vezměme v potaz sešlost téma. No, vždyť jen uvažoval nad sepsáním knihy, a jak mu na to všichni skočili. A já taky. Hudba místy dost dramatická, kameraman občas asik zaspal, ale i tak na 90 % ;-)
Prometheus (2012)
Ze začátku pěkná podívaná slibující hotovou pecku. Škoda jen že to tak v polovině začalo pozvolna upadat z výjimečnosti do tuctovosti. Fassbender i Rapace zahráli perfektně.
Poslední císař (1987)
Zajímavě podaný životopisný film. Občas až udivující.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
O dost více propracovanější, jak Esence života. Děj, postavy i efekty jsou zvládnuté brilantně. Ze samotného zpracování jde vidět zapálení pro herní sérii, která ve své době ovládla svět. Cloud, Vincent Valentine ... ach, jako bych byl zase malý kluk :-)