Recenze (363)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Zase jasných 5. Nevím, co tady pseudo znalci zase kritizují. Nefalšovaná zábava.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
První polovina rozvleklá a trošku meh. Druhá snad lepší než Force Awakens. Každopádně zdařilé. Jasných 5*.
Salad Fingers (2004) (seriál)
Creepy as fuck! Přesto to má určité kouzlo, které mě nutilo se dodívat na všechny díly.
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
Zase jeden ze seriálů, který musíte dokoukat na jeden zátah.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Naprosto parádní kulervoucí zábava. Každá scéna je zábavná. Matthew Vaughn je jeden z nejtalentovanějších a nejlepších režisérů. Pro mě osobně je to nejlepší film posledních řekněme pěti let.
Zmizení (2013)
Po delší době opravdu napínavý film (sorry, zbytky nehtů). Tísnivá atmosféra, bez výjimky dobří herci. Tak dáme zase 5*, pro jednou.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Konečně si po první sérii dovoluji dát 5*. :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Pfff, proč se na to vlastně dívám. Sluchátka na půl žerdi, oči odvrácený od monitoru. No, po pilotu zatím 4*. Nepochybuju, že přibude poslední hvězdička. Po čtvrtém dílu - * přibyla. :) První série super. Hurá na druhou.
Země bez zákona (2012)
Po druhém zhlédnutí měním na absolutní hodnocení. :)
Neklid (2011)
Proč se vlastně dívám na filmy, u kterých vím, že budu brečet? :D Jasně, film je prvoplánový, ale tak nějak upřímný. Velkou měrou se na tom podílí herci, oba (i fell in love with Mia). Dlouho mě žádný film takhle nevzal, asi holt stárnu a budu už brečet pořád. :)