Recenze (363)
Spirit (2008)
Rozhodně né tak špatné, jak zde všichni (dobře všichni ne, ale většina) tvrdí.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Už aby byla Season 2.
Sex Drive (2008)
UNRATED verze je vtipná, ty mimózně procházející nahý mařky super, Felicia hezká a James Mardsen borec. Celkově příjemná, oddechová komedie.
Jak se neztratit v L.A. (1998)
Milá komedie, dobrý nápad s Dead Manem, hezká Vinessa Shaw a sympaťák Gallo. Nic víc, nic míň.
Expendables: Postradatelní (2010)
Ultimátní mega giga nářez s mým oblíbeným hereckým trojlístkem v čele!
Máj (2008)
Něco mezi videoklipem k hudbě Support Lesbiens a poctou české krajině. Neříkám, že to bylo vyloženě špatné, ale k tak významnému dílu jakým Máj bezpochyby je bych si představoval něco méně afektovaného a rádoby uměleckého (některé záběry "NA PŘÍRODU" jsou ale opravdu působivé. P.S. Obsazení dvou lavních mužských rolí je tragické - Kukura ani Stropnický prostě a jednoduše neumí hrát! ... P.S.S. Sandra Lehnertová je hezká!...nahá!
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Ono to není zase tak špatné na slovensko-český seriál!
Váleční ptáci (2008) (TV film)
No...to snad ani není pravda, to není ani céčko, to je tak bez legrace emko. Ten kdo vymýšlel scénář musel být jak tágo, jinak si to nedovedu vysvětlit. No a ty efekty, radost pohledět. Chvíli jsem uvažoval i o jedné hvězdičce, ale hned jak přišla akce tak jsem se utvrdil v tom, že kdejaké home made video je daleko lepší (a nemusí to být zrovna porno). Snad jediné bezvýznamné plus je za tu jejich velitelku letky, sice neumí hrát, ale aspoň se na ni dalo dívat.
Okresní přebor (2010) (seriál)
První díl slabší, druhej parádní. Jak nemám český seriály rád, tak tohle jsem si nemohl nechat ujít a zatím nelituju. Dialogy jsou geniální a celkově je to takový oživení televizního programu, škoda snad jen krátké stopáže, taková čtvrthodinka navrch by neuškodila. Uvidíme co bude dál...
Komando (1985)
Vernon Wells je strašlivej herec! :D