Recenze (818)
Lovely, Dark, and Deep (2023)
Pořádné psycho..... Tady platí všeho moc škodí. Skvělá atmosféra, strašidelný les a jakási záhada a divná lesní policistka. Co víc si přát.... Scény z lesa ala baterka versus tma byly nepříjemné. Škoda že nezůstalo u toho, poslední půlhodina byla psycho až moc a atmosféra šla do kytek. Nic není vysvětleno. Čekal jsem víc realistický konec, nestalo se.... Ale záběry z lesa a atmosféra se opravdu povedla a doufám, že nejnovější Lady horor Georginu Campbell ještě v pár hororech uvidíme, letos určitě v The Watchers....
Kód 8: Část 2 (2024)
Komu se líbil první díl, tak bude spokojený s pokračováním.... Nenáročná sci-fi na deštivé odpoledne 🙂
Antracit (2024) (seriál)
Příjemná thrillerová jednohubka z Francie. Zajímavý příběh a prostředí. Prostředí hor a dolů tomu pomohlo. Dějová linka se sektou byla záhadná, pořád se tam něco děje a rychle to uteče. Nesympatická hlavní herečka, nevyužitý potenciál vraha z dolu (mohl tam být delší dobu a víc postrašit). Co se povedlo tak to je konečné odhalení, které jsem vůbec nečekal. Sice je náznak další série, ale příběh byl uzavřený a tak by to mělo i zůstat....
Andělé a démoni (2009)
No to byla chujovina....
Nevysvětlené jevy (2024) (seriál)
Kdysi jsme si kupovali stupidní Hrom, no a v dnešní době máme stupidní dokument na Netflixu.... Nic neříkající záhady, stupidní nateklí Američani nám vykládají nepříjemné zážitky... Ztráta času a nuda.... Ale věřím, že se to někomu bude líbit a bude tomu věřit... Mi už ale není 12 let, tak to jde mimo mě....
Neposkvrněná (2024)
Kdo čeká nějaké démony atd. tak bude zklamaný.... Zvrácené náboženství, fanatismus a manipulace má zde hlavní roli.... Má to nepříjemnou atmosféru a pošahané jeptišky... Čtvrtá hvězda je za zmasakrování jeptišky kovovým křížem....
Antracit - Plameny ještě neuhasly (2024) (epizoda)
Francouzi se mi trefili do vkusu..... Mysteriózní kriminálka má zajímavý děj a prostředí. Rychlé tempo je taky plus, pořád se tam něco děje 🙂
Fallout (2024) (seriál)
Nejsem znalec a hráč PC her.... Asi první adaptace hry, která byla zfilmována a líbila se mi. Halo, The Witcher, The Last of Us byly zklamáním a Fallout překvapil. Je to zábavné a krvavé... Zajímavý Post-apo svět... Bavily mě všechny díly, nejlepší byl s Ghúly ... Jediné co mi vadilo byla ta sladká hudba ala 50. léta. Jinak spokojenost.....
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Vůbec neznám PC hry a vůbec mě to ani neláká. Takže nevím o co půjde a jsem mile překvapen.... První díl byl zábavný a krvavý.... Jsem zvědavý co z toho vyleze 🙂
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
No to byla šílenost, kterou dokáží zfilmovat jen Korejci. Rychlá akce, krvavých scén mohlo být víc. Paraziti a jejich kreace s hlavami byly občas k smíchu, ale bavil jsem se.... Doufám že bude další série...