Recenze (689)
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Amazon narazil na zlatou žílu. Zpracování místy až béčkového materiálu je skvostný. Já se bavil a doufám, že se další série budou nést ve stejném duchu.
Wonka (2023)
Ten film by prostě nebyl tak dobrej, kdyby to dělal někdo jiný než Paul King. Emocionální finále jako vystřižené z jeho Paddingtona 2 si u mě vysloužilo pátou hvězdu.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Ta osudovost z toho čiší neuvěřitelným způsobem. Výtvarná stránka fenomenální.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Nabušený jako blázen. Tohle je blockbuster se vším všudy. Do finále je našlápnuto famózně.
Neporazitelný - Série 1 (2021) (série)
Kulervoucí pecka.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Jednička se mi líbila hodně, ale tohle je úplně jiná liga. Fenomenální pokračování!!!
Víly z Inisherinu (2022)
Fantasticky napsané a fenomenálně zahrané.
Třináct životů (2022)
Výborný, vlastně komorní film podle skutečných událostí, jaký tu dlouho nebyl. Výborná práce Rona Howarda!!!
Andor (2022) (seriál)
Nenápadný, přesto famózní seriál.
Top Gun: Maverick (2022)
Tohle je ten typ filmu, na který se prostě musí do kina. Dvojka sice není dějově tak slabá jako jednička, ale předvídatelná je, to bez debat. Jenže to je jediná kaňka na jinak naprosto fenomenálním filmu, který Cruise a spol dali dohromady. Akční scény s minimem CGI, nostalgie, nádherný audiovizuál a také nestárnoucí Jennifer Connelly, které to snad nikdy neslušelo více. Tohle je prostě fantastický blockbuster, jenž uspokojí nejen skalní fandy prvního Top Gunu. Tleskám a smekám.