Recenze (687)
Klaus (2019)
Velké překvapení. Za mě nejlepší animák roku 2019.
Lví král (2019)
Naprosto zbytečný film.
Terminátor: Temný osud (2019)
Lehký nadprůměr, každopádně výrazné zlepšení oproti minulému dílu.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Čekal jsem průser elefantních proporcí, ale nakonec se z toho vyklubala neúrážející oddychovka. Trojku už ale, prosím, ne.
Na nože (2019)
Udělat z kriminálky něco takového je prostě pecka. Johnson má prostě koule.
Manžel na zkoušku (2018)
Na remake klasiky to docela ujde.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ta zbabělost studia Disney je neuvěřitelná! Jen aby se zavděčili zklamaným fanouškům, tak natočí "nostalgickou" podívanou, která je po scénáristické stránce nejhorší epizodou. Technická stránka filmu ani úcta ke značce mi nedovolí hodnotit více, protože po třech epizodách, z nichž nejlepší byla netradiční osmička, lze s čistým svědomím prohlásit, že Disney natočil opravdu zbytečnou trilogii, která měla za úkol jediné: vytáhnout z lidí peníze. I problémový Solo byl lepší snímek než závěr Skywalkerovy ságy. 50 %
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Odvážnější a originálnější než sedmá epizoda. Režisér Johnson šel úplně jiným směrem, což mnooooho "oddaných" fanoušků série jen tak nerozdýchá. Mělo to prostě koule a nemělo to předvídatelný příběh. Kterej blockbuster se tím může v současné době pochlubit? 80 %
Přestupný rok (2010)
Klasickej šablonovitej film, který ale neurazí.
Togo (2019)
Nechápu, proč tento snímek neposlal Disney do kin! Chytří markeťáci by přece z největšího zvířecího hrdiny všech dob dokázali "vyždímat" nějaké ty desítky milionů dolarů. No jo, lepší zaplatit i s reklamou 300 mega za dvojku Zloby a doufat, že to nebude propadák. Ach jo.