Recenze (689)
Přízraky v Benátkách (2023)
Komorní atmosféra novému Poirotovi svědčí. Možná o fous lepší než Orient Express.
Blue Beetle (2023)
Čekal jsem kravinu, ale dostal jsem překvapivě fungující origin se sympatickými postavami. Solidní nadprůměr.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Nečekal jsem to, ale nakonec velmi důstojné pokračování. Hláškující Křenková výborná.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Nakonec slušné rozuzlení, se kterým jsem spokojený.
Gen V - Season 1 (2023) (série)
Jako výplň to funguje, byť ne všechny postavy jsou sympatické.
Neporazitelný - Série 1 (2021) (série)
Kulervoucí pecka.
Lupin - Série 3 (2023) (série)
Furt nadstandard, ale s těmi vysvětlovacími scénami začínám mít problém. Je jich už moc a z diváka to dělá pitomce, který by to bez nich asi nepochopil.
Halloween končí (2022)
Série začala nečekaně dobře, ale finále je snad ještě debilnější než dvojka, za což smekám.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Tohle má fakt potenciál být povedená franšíza. Dobrý hlášky, akční scény a casting.
Medvěd na koksu (2023)
Čekal jsem víc, velká škoda. Takový matroš...