Recenze (689)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Z nové trilogie nejslabší díl, byť návrat starých známých potěšil. Několik dobrých nápadů přišlo bohužel vniveč, protože to je furt jedno a to samý, tentokrát v jiné rezervaci. Velká škoda, ale vyloženě zklamání to taky není.
Spider-Man: Všechny cesty vedou domů (2022) (TV film)
Chtělo by to něco většího než 20minutový speciál.
Jeho temné esence - Série 3 (2022) (série)
Zpracování Jantarového kukátka jsem se bál, protože je to docela epické finále. Některé epizody by zasloužily dynamičtější režii, i přes skvělé triky jde poznat, že je to televizní záležitost. Ale celkově jsem spokojený. BBC a HBO tleskám, úžasná trilogie se dočkala opravdu povedené adaptace.
Na nože: Glass Onion (2022)
Rozmáchlé, leč stále stejně vtipné. Jednička měla lepší obsazení a výhodu v tom, že od toho nikdo nic nečekal. Skleněná cibule mě nezklamala, dal bych si klidně další díl, protože Craig je v roli Blanca fenomenální.
Doba ledová: Scratovy příhody (2022) (seriál)
Tenhle formát funguje. Po dlouhé době konečně něco z Doby ledové, co stojí za to.
Tři přání pro Popelku (2021)
A směle proti proudu. Povedený remake.
Rychlá rota (2022)
Moc milé překvapení, ke kterému se rád i víckrát vrátím. To množství nápadů a popkulturních odkazů bylo povedené.
Andor (2022) (seriál)
Nenápadný, přesto famózní seriál.
Ježek Sonic 2 (2022)
I když za prvním filmem malinko pokulhává, tak je dvojka stále nadprůměrnou rodinnou blbinou.
Půlnoční klub (2022) (seriál)
Nejslabší Flanagan na Netflixu.