Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Horor
  • Sci-Fi

Poslední recenze (2 091)

plakát

Predátor: Kořist (2022) 

Takový trochu lepší televizák. Těch několik panoramatických záběrů se snaží navodit dojem obrazové bohatosti a velkoleposti á la National Geographic, ale po drtivou většinu času je to jen vizuálně chudší počin, který nepatří do kin a stream mu sluší. Nechybí pár decentně utržených hlav, naopak chybí tíživá atmosféra, jednička, se kterou se srovnává, je úplně jiný level. Indiáni postrádají uvěřitelnost, a když to porovnám s takovým ´Apocalyptem´  Mela Gibsona, který se srovnatelným budgetem dělal doslova zázraky v podobě dobové autenticity a vizuální žranice, chce se skoro brečet. Ženská hrdinka v predátorské franšíze je zajímavým nápadem, bohužel ve filmu, kde z průměru vyčnívá jenom scéna s medvědem. A ne, hrdinčin  závěrečný souboj, který z dravého predátora dělá neschopného kokota, ten jsem jí fakt nežral. Takového naivního neschopu by Arnold porazil jenom svými prdy.

plakát

The Gray Man (2022) 

Lokace se tady sice střídají jak na běžícím pásu, problém je, že těch 200 mega rozpočtu na výsledku NENÍ vůbec vidět. 80% stopáže se totiž odehrává v potemnělých interiérech, takže oko divákovo se nepase a těch pár kamerových přeletů dronů to nespasí. A akce? Vysloveně zapamatovatelné je tu pomálu a když už teda je, je nudná, bez nějakých nápadů a technických vyfikundací, Paul Greengrass by měl dát bráchům nějakou učební lekci režírování akčních scén, protože tohle je unylý výsledek. Highlightem je jedině Praha a její několikaminutová tramvajová nálož, ale ani ta mi tep nezvýšila, libovolná akční pasáž z Bournea má mnohem větší koule. Jediným světlým bodem je pouze ten, u kterého bych to nečekal. Chris Evans je tu výborný a ačkoliv by jeho role mohla svádět k přehrávání, Evans se až na závěr drží rozumně zpátky a na psychopata par excellence to bohatě stačí a ten bavoráckej pornoknírek dělá taky svoje. Netflix už se pomalu stává synonymem tunelu na prachy.

plakát

Studená válka (2018) 

Celý svý mládí jsem prožil v komunistickým hnusu, ale dneska už na to koukám jako na nějaké exotické zvířátko kdesi v ZOO. Foldyna a Kateřina Konečná asi při pohledu na sovětskou častušku, oslavující Stalina, zamáčkli nostalgickou slzu, nám ostatním ale naštěstí vzpomínky nenávratně odvál čas. Film se v té politice naštěstí moc nehnípe a je esteticky naprosto překrásný, dlouho jsem neviděl tak úžasnou černobílou kameru, to je v dnešní době poklad. Love story je jednoduchá, ale jímavá, hlavní hrdinka mi typově přišla jako Léa Seydoux, charismatická a netuctově krásná. A krásně zpívala, jedno jestli polské lidovky, které mají také cosi do sebe, nebo šanson. Konec je ve své strohosti o to drtivější, žádné laciné ždímání slz.

Poslední hodnocení (5 488)

Jurský svět: Nadvláda (2022)

10.08.2022

Predátor: Kořist (2022)

06.08.2022

Soumrak dne (1993)

31.07.2022

The Gray Man (2022)

22.07.2022

Studená válka (2018)

15.07.2022

Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)

14.07.2022

Mozek, který neměl zemřít (1962)

14.07.2022

Zombies of Mora Tau (1957)

11.07.2022

Zločiny budoucnosti (2022)

04.07.2022

Reklama

Poslední deníček (2)

FILMOVÁ VÝZVA od Enšpígla:

1. Ta chvíle, ten okamžik

2. Případ SK1

3. Černý čtvrtek

4. Chlapci z Pavelské ulice

5. Svět patří nám

Reklama

Reklama