Recenze (1 137)
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
prvy krok roba cohena do pekla video becok kde sa momentalne nachadza. vysokorozpoctovy prepadak s absolutne otrasnym castingom (dokonca i oscarovy jamie foxx je absolutne nevyrazny). po technickej stranke je to obcas az smiesne, ale potesia vybuchy ktore sa klasicky old schoolove (teda ziadne CGI)...
Bottom of the 9th (2019)
nuda ktora patri na televizne obrazovky (vyzera to ako produkcia od hallmarku) a jediny dovod na existenciu filmu je fakt aby si spolu zahrali joe manganiello a sofia vergara (manzelsky par v skutocnosti)...
Evoluce (2001)
pozrete opat v celku prvy raz od kina. reitman sa snazi co najviac evokovat svoj najvacsi hit "ghostbusters" ale nema po ruke komikov kalibru ako murray ci aykroyd (i ked ten sa mihne v malej ulohe guvernera) ale iba duchovneho (na ktorom je vidiet ze je mu i trochu trapno, hlavne ked ustredna trojka zacne z nicoho nic spievat), scotta ktory bol vdaka prcickam v kurze a orlanda jonesa (ktory ma najlepsie hlasku filmu). julianne moore a ted levine su viac menej len do poctu. par vtipov je uchadzajucich ale Evolution ma viac hluchych miest ako by sa na komediu patrilo...
Alita: Bojový Anděl (2019)
uvodna polhodina ma stala dost sil aby som nepodlahol klipkaniu oci a spanku, ale potom sa to ako tak rozbehlo. rodriguezovy svedci ked ma nad sebou pevnu ruku producenta (co je v tomto pripade IRON JIM). par skvelych napadov v akcnych scenach alitu prilis nespasi a tak dostaneme len CGI gulas ktory navyse nastve koncom (SPOILER) ktory sa namiesto ukoncenia pribehu snazi navnadit na dalsiu cast (na ktoru asi vdaka nic moc trzbam asi nikdy nepride)...
Hlubina (2002)
uvodna polovica je zabavny ponorkovy thriller, ale s nastupom ducharskej casti ide zabavnost strmhlavo dole...
Vražda na jachtě (2019)
Vtipne to nie je vobec, ale aspon to nie je urazajuce ako predchadzajuce netflixovske sandlerovky...
Vražda na Nilu (1978)
pozrete opat po rokoch a treba povedat ze to v mojej pamati bolo lepsie. tento raz mi to prislo zbytocne dlhe a nie prilis dobre zrezirovane. zlo pod slnkom mi pride lepsie o dost viac...
Zločiny mužů (1984)
najlepsia filmova spolupraca dua bronson&thompson...
Černobyl (2019) (seriál)
(mini) serialova udalost roka. herecke vykony (hlavne harris a skarsgard), hudba a rezia na excelentnej urovni...
Vždycky budeš moje možná (2019)
ali wong a jej baby cobra je skvely stand up s mnozstvom vynikajucich vtipov, tie vsak ale v "always be my maybe" strasne chybaju ako i chemia medzi ustrednou dvojicou. taky richard curtis by z tohto pribehu dokazal urcite vytrieskat viac...