Recenze (38)
Red Hot Chili Peppers živě v Slane Castle (2003) (koncert)
Kiedisovi to naživo nikdy moc dobře nezpívalo, tentokrát se ale asi dobře vyspal.
Jamiroquai Live in Verona (2002) (koncert)
Nesmírně živá hudba se zpěvem v dešti. Krásný koncert.
We Are the World (1985) (koncert)
Roztomilé. :)
Pod třešňovou lunou (1986)
Obraz nezapínejte.
Thunderbolt a Lightfoot (1974)
Výborná fúze dobrodružství s road-movie – atmosférou nasáklé záběry amerických scenérií, spousta honiček, výborný Jeff Bridges a ještě lepší Clint Eastwood ...
Batman se vrací (1992)
Burtonovštější atmosféra, než v prvním díle ... Tučňáčí (a tím myslím všechny tučňáky) choreografie je zkrátka geniální!
Dnes neumírej (2002)
Některé efekty byly vážně k popukákní (třeba ty při vypadávání z letadla). Brosnanovo obočí je ale pořád stejně uhrančivé.
Povolení zabíjet (1989)
16. bondovka má spád, dynamiku, na svoji dobu ucházející efekty ... jako akční film si tedy nestojí zase tak špatně. V kontextu ostatních bondovek ale postrádám JAKOUKOLI ironii, která vždy dělala každou bondovku bondovkou.
Muž se zlatou zbraní (1974)
Hvězdičku navíc jsem přidal z nostalgie. Byl jsem totiž na pláži, kde se film natáčel, heč!
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jediná z 3 nových, která si plně zachovala atmosféru starší části sextalogie.