Recenze (288)
Gangs of London (2020) (seriál)
Hej, sadisti, jukněte na to, nebudete litovat. Ale bacha, je to jen trochu lepší Sega. Two Crude Dudes... :)))
Město podivínů (2018)
Hodina a štyrycet minut mýho života v háji :(
Na návštěvě (2015)
Babi??Dědo???
MOST! (2019) (seriál)
Po Čtvrté hvězdě a Trpaslíkovi jsem čekala další tutovku, ale je to na úrovni Doktora Martina. Ach jo...
Jízlivě tvůj (2013) (seriál)
Děsná křeč :((
Odpočívej v pokoji - Série 1 (2001) (série)
Dost jalový.
Waco (2018) (seriál)
Drsná podívaná na to, jak si několik alfasamců honí ega. Totální masakr.
Ostré předměty (2018) (seriál)
Kam se hrabe na předlohu.
Úlovek (2009) (seriál)
Plnokrevná antická tragédie.
Vzkaz v láhvi (2016)
Zklamání, s předlohou to moc nesouvisí. Možná kdyby tak krátký seriál...