Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Horor
  • Akční
  • Komedie
  • Krimi

Recenze (6 983)

plakát

Na konci cesty (2017) 

Pokud jde o samotné prostředí zákopů, tak to se povedlo a je asi tou největší devízou celého filmu. Pak tu bylo několik momentů, které měly něco do sebe. Za všechny bych jmenoval bezprostřední momenty před útokem, kdy bylo napětí hmatatelné. A nakonec tu bylo i špičkové obsazení, přičemž příjemně překvapil Asa Butterfield. Jenže tady hrajou prim dialogy a ty mi místy připadaly neskutečně nudné. Chápu, že měl dodat hloubku jednotlivým postavám, ale v mém případě to vůbec nefungovalo. A nepotěšilo ani to minimum bitevních (dá-li se to tak nazvat) scén, které byly o ničem. Škoda. 35%

plakát

Skandál v OSN (2018) 

Docela mě překvapuje, že se filmaři chopili tématu až teď a trochu zamrzí, že to nevzala do ruky první liga. Tohle téma by si zasloužilo plné sály. Ale i tak se jedná o intelgentně natočený politický thriller, který sice celou kauzu lehce zjednodušuje, ale to je ku prospěchu věci, protože kdyby se tvůrci drželi všech faktů, měl by v tom divák bordel. Našel jsem tu vlastně všechno, co člověk od tématu čeká. Vraždy, intriky, hrátky tajných služeb a došlo i na nějakou tu lásku. Děj sice nefrčí nějakým závratným tempem, ale film je nacpaný událostmi a špatné nejsou ani dialogy, které se především snaží zjednodušit orientaci. Herecům vládl jako vždy výborný Kingsley, jemuž mu to občas kazil ne moc charismatický Theo James, který se do podobné role moc nehodil a místy působil dost prkenně. Ale dalo se to přežít. Slušná práce. 80%

plakát

Smartass (2017) 

Pokud by se příběh soustředil jen na Freddie, která se potuluje ulicem nočního města a naráží na podivné existence, bylo by to ok. Ale tady je těch linek rozehráno zbytečně moc a po hříchu většina z nich není zajímavá a už vůbec ne vtipná. Všechno zůstalo na hrbu Joey King, která tu káru táhne co to dá, ale těch klacků musí překračovat moc. Jinak označit tohle za horor chce fakt bezbřehou fantazii. 40%

plakát

Balada o Busteru Scruggsovi (2018) 

1.Nevím, kde se Coenovci inspirovali, ale mě to připadalo jako variace na Joea. Jen o něco brutálnější, absurdnější a nasáklá whiskou. Každopádně já se bavil a s hlavním hrdinou jsem si ty jeho songy spokojeně broukal. 90% 2. -SPOILER- Povídka o jedné zdánlivě jasné bankovní loupeži, která se hlavnímu hrdinovi vymkne z rukou a to jen proto, aby se místnímu strážci pořádku vymkla z rukou jeho poprava. Krev, sranda a nebetyčná smůla. 90% 3. Smutná záležitost reflektující i naší dobu. Beznohý recitálista a jeho principál se potýkají s nedostatkem diváků a tím i peněz. Na daném prostoru se Coeni až příliš často opakovali. 60% 4. Upřímně řečeno ono se toho tady moc neděje. Tom Waits kope a hledá zlatou žílu. Ale to údolí, ve kterém se příběh odehrává, je tak nádherné, že bych se na něj vydržel koukat jen tak. 70% 5. Vztahovka, která v podání hlavních aktérů působí mile neohrabaně a až příliš rozumně, ale přesto se jí nedá upřít romantický náboj. Výborná Zoe Kazan. 80% 6. Zábavná konverzačka, které dodá grády náboženský(?) podtext. slovní přestřelka mezi usedlou matronou a bonviánem byla parádní. 80% Celkově je škoda, že se víc povídek neneslo v duchu prvních dvou, ale i tak se jedná o povedený kousek nejen pro fandy westernů. Průměrných 80%.

plakát

Nedívej se (2018) 

Kromě toho, že je Maria školním otloukánkem, to nemá díky dominantnímu otci jednoduché ani doma a tak když objeví v zrcadle své sebevědomé já, zdá se to jako dar z nebes. Další z variací na zlé dvojče, která sice nijak nevybočuje z normálu, ale pokud jste něco podobného dlouho neviděli, tak ta šablonovitost tolik nebije do očí. Co se mi líbilo byla studená atmosféra a potěšila i India Eisley, která tu proměnu zvládla na výbornou. Trošku mi vadila stopáž, díky které se film nevyhnul občasným hluchým místům, ale i tak se jedná o fajn jednohubku. 60%

plakát

American Animals (2018) 

Co mi zpočátku příliš nesedělo byl pseudodokumentární formát. Neměl bych nic proti komentářům v podání hlavního hrdiny, ale jinak jsem neměl pocit, že by promluvy "reálných" aktérů postavy nějakým zásadním způsobem charakterizovaly. Ale to si časem sedlo, protože sledovat partičku studentíků, kteří mají pro kriminalitu nulové vlohy, bylo docela zábavné. Herecky film táhne Evan Peters, který momentálně patří k tomu nejtalentovanějšímu, co Hollywood nabízí a nezaostávají ani Keoghan a spol. Sice bych si to dokázal představit našlapanější, ale i tak to je na 70%.

plakát

Peppermint: Anděl pomsty (2018) 

Celkem fajn béčko o usedlé matce, která se po vraždě manžela a dcery promění v zabijáckou mašinu. Má to solidní tempo, relativně slušnou akci a Jennifer Garner tahle poloha sedla. Sice to vrší klišé na klišé, ale to vem čert. 65%

plakát

Monster Party (2018) 

Další z filmů o domech, které by se neměly vykrádat, ale tohle je přeci jen kapánek něco jiného. On už jen nápad se soukromou terapeutickou skupinou pro vrahy je super a nakonec se povedlo i zpracování. Ono je sice fakt, že první mrtvola se objeví cca v polovině, ale i do té doby se je na co dívat, protože samotné seznamování s jednotlivými aktéry se vydařilo a fajn je i casting. No a když se to rozjede, tak není nouze o usekané ruce, či vyhřeznutá střeva, takže na své si přijdou i fandové gore a mě seděl celkově odlehčený tón. Příjemné překvápko. 80%

plakát

Sestra (2018) 

Temné prostředí gotického kláštera bylo nasnímané parádně a nejedno strašidlo by za něj dalo nevím co. Jenže jeptišce to zřejmě bylo málo, takže se pořád někde schovávala a když už se zjevila, tak jen aby se neřeklo. Většinou je to o tom, jak se hlavní hrdinové motají po baráku. Pár solidních sekvencí se tu sice najde, ale absolutně postrádají napětí. Nedaří se ani lekačkám, které jsou avizované dlouho dopředu a navíc patří k těm nejlacinějším. Finále sice ušlo, ale od daného univerza člověk přeci jen očekává víc. Vyloženě se povedl jen casting, ale ani ten mě nezachránil před zklamáním. 50%

plakát

Blood Fest (2018) 

Nápad s hororovým festivalem, kde se začnou všechna známá monstra chovat podle své přirozenosti, sice může působit povědomě, ale mě se líbil. Potěšily i odkazy na některé klasiky a celkem se povedl casting. Nicméně je znát, že se jedná spíš o fanouškovský projekt a to je vidět zejména na financích. Je sice hezké, že se tu vraždami nešetří, ale gore, na kterém by to mělo být celé postavené, je spíš mizivé a nekvalitní. Egerton se to snaží nahradit ukecaností a tempem, ale to mu moc nevychází. Škoda. 40%