Recenze (609)
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Docela dobrá komedie, na tu geniální sřihovou scénu se zmrzlinou jentak nezapomenu!!!
Jana Eyrová (2011)
Kapou z toho ty fantazie paniček, který štrikujou v obrovskejch barácích ale nepatří jim ani ty jehly. Nic naplat - materiální nezávislost je nezbaví okovů lásky <3 !!!
Jan Saudek - V pekle svých vášní, ráj v nedohlednu (2007)
Saudkova extrémní otevřenost, jakkoliv je míněna upřímně - v pochybování o sobě samém, přiznání chyb a zároveň jejich zlehčování, které je ale jen pro divákovo oko - jeho srdce mu musí napovědět, že milý Jan je na sračky a trpí úplně jako každý z nás když trpíme a on netrpí za to co si v životě pokurvil asi zrovna málo. Ale to jsem odbočil. Zkrátka tato upřímnost se nenosí, protože pochopitelně ztrácí na pietě, na tajuplnosti, smývá se ten fakt, že každej si to musí vytrpět tak nějak pro sebe a bejt chlap. Ono říct o sobě, že jsem strašný hovno a myslet to upřímně je totiž docela slabošství a nasere to hlavně ty, kterým asi přijde, že na takovou stěžovačku nemá mistr tak docela právo vzhledem k úspěchu kterejch dosáhl. Takovýto: "Ty mi budeš říkat, že jsi sračka když já nikdy to co ty nedokážu? To jako chceš říct že jsem větší sračka než ty jo? :(" Ano woody, jsi větší sračka než Jan Saudek a tolik žen jako on nikdy nepomiluješ. A co se týče kvalit Saudkových fotografií (kdy se tady někdo odkazuje na Sudka, který fotil úplně něco jiného, a Drtikola, který fotil úplně někdy jindy) - jsou nepochybně technicky dokonalé a tematicky intenzivní. Kýč to je (takový ten přiznaný, čili jestli se jedná o kýč je trochu sporné), moc se mi to nelíbí ale jedná se o takovou deformaci reality, která mnoha lidem vyhovuje a dá se na to koukat aniž by vám to přivodilo bolehlav.
Já, robot (2004)
Klišovité a pitomoučké, přesto mě to bavilo... Takhle nějak by měl vypadat typický americký mainstream.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Co dávají 3* a méně donutím sníst moje hovno, vysrat ho a sníst to hovno, vytvořené z mého hovna. Tak pravil diktátor vkusu.
Jeden musí z kola ven (2011)
Ortodoxní nuda. Zápletka je detektivní ale pojetí nikoliv - nic se nerozuzluje, na konci se přesekne a nazdar. Žádnej hrdina, jen parta nudnej patronů. A MI6 je stejně 4% jako ČD.
Jeď, řekl (1971)
Nejdriv, kdyz tam nabehli ty hipici se samopalama a vypadalo to, jako kdyz chtej vystrilet ten stadion, jsem si rikal ze to bude good, ale kdyz se ukazalo ze to je jen nudnej film o vzdoru tak mi pokleslo oboci... Zkratka na prd.. Stejne jako tenhle muj nepovedenej komentar...
Jen trošku štěstí (2006)
Nevtipná variace na Freaky Friday a jiné Lindsayiny počiny, kde perlí v hlavní roli. Tahle komedie je až příliš založena na neverbálním "humoru typu": hlavní hrdinka spadla do bláta, dostala pěstí od vězeňkyně, cákla na ní voda. Klišé na klišé.Fuj! A co mě spolehlivě dokáže nasrat jsou líbivé kytarovky v podání mladé boyband.
Jesus Christ Vampire Hunter (2001)
Jasně, snaha byla. Máte zde všechno - střeva použitá jako nunchaky, zabíjení česnekovým dechem, poplivání svěceným pivem... píše se o tom skvěle. I ty akční scény jsou zábavné - první minutu.. Ale film se jednoduše hrozně vleče a je tak ukrutně amatérský :(
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
(to je pouze pro me, sorry) Videno v Expres autobusu ze Sandakanu do Kota Kinabalu.