Recenze (609)
Čtyři lvi (2010)
Nejnevtipnější na tom je, když se zamyslíte kolik z toho může odpovídat realitě. Ostatní je ale legrace (teda - vizuální gagy nejsou moc dobrý nebo je až moc vidět jak slouží vývoji "děje") - geniální skloubení humoru britské wtf školy ala Kancl a Velkovlak a prostředí mcdonaldizovaného islámu.
Repo Men (2010)
Jako celek to nefunguje (jedinej náznak dějový kontinuity je to s kočkou, všimli jste si?) ale pár scén je prostě bomba (jo, jsou to ty co v nich hrajou písničky a zmíňuje to tady taky kdekdo). Stejnak na mě ale ten film zapůsobil strašně dobře. Tím, že herci hrajou výborně, ačkoliv příběh (nebo scénář) je nejlacinější trash a třeba taky že milenka hlavního hrdiny není zrovna nejhezčí
Faktor strachu (2001) (pořad)
To jsou opravdové penisy
Fantastický pan Lišák (2009)
Bestiálně lidské
Kick-Ass (2010)
Kick-ass postrádá tečku, která by Vás odrovnala. Proto jinak o dost pitomější (scénáristicky, vtipem, nadhledem i režisérskými inovacemi) starší bratr Wanted, na který se zde v závěru ve scéně s bazukou odkazuje, v souboji vítězí. Ještě minimálně jednou na Zadkobijce ale zajdu, vědom si toho, že jsem se o super zážitek připravil částečně i tím civěním na trailery pořád dokola (podruhé doceňuji) /// Prostě film o lásce :)
Cinematerapie (2010)
"...co je to obyčejnej Čech, pro kterýho dělá Paroubek politiku? No to je přece vepřo, knedlo, zelo a v podstatě je třeba všechny zavřít, nakopat do prdele." A řemenem a vařečkou a hodně. // viděno na Febiu po tom, co jsme vlezli do špatnýho sálu. Řehtal jsem se jako blbeček celej film aby se pak ukázalo že většina hrdinů byla se mnou v sále... Ups
Bílá stuha (2009)
Chtěli jsme to a dostali jsme to. Moje oblíbená scéna - polibek na voze.
Pouta (2009)
- 2/3 EV. Nicméně nejlepšími "porepublikovými" (sic!) filmy zůstávají Pevnost a Jméno kódu: Rubín
Hezké vesnice hezky hoří (1996)
Co na tom, že nejvíc se mi líbí ten název.
Kladivo na čarodějnice (1969)
A co svědomí? Jsem právník, ne teolog.