Gimp

Gimp

J D

okres Praha
chutnám jako dřív

Twitter: g1mp

104 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
    • 12.6.2011  23:31
    Hanna (2011)
    ***

    Tenhle film je jako byste si v hospodě vyprahlí objednali plzeň do tupláku a přinesli Vám malé nealko pivo. Drobně mě potěšilo, že se hlavní hrdinka narodila v Polsku :)

    • 11.1.2011  19:23

    Největší sračka jakou jsem viděl v distribuci za posledních pár let (a Cage je zase "ve formě").

    • 1.9.2011  09:41
    Jana Eyrová (2011)
    ***

    Kapou z toho ty fantazie paniček, který štrikujou v obrovskejch barácích ale nepatří jim ani ty jehly. Nic naplat - materiální nezávislost je nezbaví okovů lásky <3 !!!

    • 1.1.2012  00:00

    Ortodoxní nuda. Zápletka je detektivní ale pojetí nikoliv - nic se nerozuzluje, na konci se přesekne a nazdar. Žádnej hrdina, jen parta nudnej patronů. A MI6 je stejně 4% jako ČD.

    • 7.7.2011  21:41
    Le Havre (2011)
    *****

    Sem se na konci rozbulel hehe...

    • 15.5.2012  19:47

    Práce hory a lososy přenáší. Škoda že ryby jsou mi opravdu hrozně u zadku, protože romantická komedie, kde si hlavní dvojice nedá jedinou pusu a většinu filmu miluje někoho jiného ... no to je zajímavá podivnost.

    • 11.11.2011  04:48
    Lovci hlav (2011)
    **

    Rodina je základ státu. Příběh vycizelovanej přesně jako z pera moderního detektivkáře. Čtenář (zde divák) se všechno dozví a kdyby náhodou něco přehlédl, protože není z nejchytřejších, pro jistotu se mu to zopakuje. Na konci ještě jedna odemílačka pro ty obzvláště hloupé. Ale ne, ne pro hloupé, ono je to všechno prostě tak velkej konstrukt že to normální člověk samozřejmě není schopen pobrat a tak je to vysvětlování nutný. Prostor pro vlastní interpretaci se pochopitelně vytrácí a tak není o čem se po filmu bavit - ("Myslíte si, že si ten herec fakt oholil hlavu doopravdy?" nepovažuju za solidní téma k diskuzi). // vlastně už jsem to napsal v první větě, ale to jediný co je nad doslovný čtení filmu je, jak se lidem zvyšujou schopnosti ve chvíli, kdy mají pocit že je někdo miluje a taky jakejch svinstev jsou schopný když tuhle lásku před sebou držej jako štít.

    • 27.1.2012  16:57
    Love (2011)
    *

    Nikdy jsem neviděl lepší slovenský film ...

    • 5.7.2011  19:24
    Malý klenot (2011)
    *****

    Když jsem zrovna nevisel na rtech hlavních představitelů (tedy dohromady asi tak 4 vteřiny) říkal jsem si, jak strohá a faktografická polokopie zde zmiňovaného Il Divo to je. Nicméně podstatnější je, že jsem celou dobu SRAL blahem (a tady čtěte mnoho vykřičníků).

    • 2.8.2012  07:15
    Margaret (2011)
    ****

    Doslova a do pismene bych Lise rozkopal xicht.

    • 30.3.2012  13:06
    Miss Bala (2011)
    ****

    Královna krásy. Typická figurka na šachovnici, která se akorát řídí pevně danejma pravidlama. Nic zvláštního. Fascinující je, když se Laura pokusí pravidla porušit (útěky, mlčení ..) ačkoliv přitom polovědomě riskuje život. Tyhle porušení pravidel totiž nejsou nijak potrestaný, figurka je prostě vrácena zpět na šachovnici, bez trestu, bez velkýho vyhrožování a emocí. Její vůle (co je bytí bez vůle) je totálně potlačená. Jako polámaný kolečko ve stroji. Když nemáme náhradní, prostě ho opravíme, nenařežeme mu za to. Za zmínku stojí i ten totální pocit penetrace dobra zlem (tyhle policajti jsou naši, cesta je volná) a naopak (myslím, že ten a ten může být donašeč)... Tenhle pocit frustrace z neschopnosti rozlišit mezi oficiální reprezentací a mafií je nám přece dobře známej, ještě před čtyřma lety vedl Pavel Bém žebříčky popularity (a to to byl prosím člověk u vlády, nikoliv v opozici, což je kritická, vděčnější role, taky se toho míň dá posrat) a dnes je z něj největší gauner pod sluncem. Frustrace pramení z toho, že nejsme schopni se smířit s tím, že nedisponujeme schopností odlišit dobro a zlo a tak v posledku na nás zůstává špína viny.

    • 20.12.2011  23:09

    Slabý jako čaj. A může za to ten americkej sektář... Jestli pak víte proč (i kdybyste to věděli, stejně vám to řeknu)? No protože jednak je to jako Michael Žantovský skůtr - zkurvenej trpaslík, a tak má ego až na půdě a neni lautr schopnej se přenést přes to, že už na to nemá. Proto má Renner tak málo místa, proto je za blbce a za kašpara. No a druhak - Cruise si myslí, že má smysl pro humor, ale má hovno (a jako producent se pochopitelně do všeho sral).

    • 8.7.2011  13:32
    Modré světlo (2011)
    odpad!

    Anorektický intelektuálně filmový potrat. Tak jako Sade ani zde autor/ka nenabízí skutečný děj ale pouze parodický mod extrémních poloh - sebepoškozování, znásilnění, umírání, mrdka na stehně jako třešnička na dortíku. Film hodně ukazuje a nic neříká, není o čem přemýšlet. Pětkaři se tady udělali sami ze sebe ale nemám jim to za zlé, taky se mi to občas stává, jen ne u filmů tohohle typu (díky bohu).

    • 10.1.2012  22:51

    This is a story of boy meets girl, but you should know upfront, this is not a love story.

    • 27.11.2011  00:01
    Nadohled (studentský film) (2011)
    **

    Pro člověka, který ví o čem psal Foucault v Dohlížet a trestat, úplně zbytečný. Chyběl mi tam jakejkoliv náznak polemiky - a totiž jak tahle kontrola má i pozitivní vliv na společnost (Ivan David na psychofilmu zajímavě poukázal na to, jakým způsobem se resocializujou ty notorický znásilnovači. Prostě se jim řekne, že se o nich ví a že na ně přijdou a zavřou je, když někoho znásilní, nejedná se o žádnej mindtwist v duši toho zločince, kterej si uvědomí že dělal špatný věci jak jsem se naivně domníval).

    • 27.11.2011  00:03

    Angažovaný dokument, ale Hana mlčí, když by měla mluvit.

    • 12.8.2011  12:17
    Pan Bobr (2011)
    ***

    Vemte odvar z Americký krásy, přidejte špetku Fight Clubu a dostanete pěkně chlupatýho Bobra. Chabá expozice, nadstřelená linie vztahu syna, zklamání z toho, že Jodie Foster v závěru definitivně ustoupí do pozadí a řeší se jen vztah otec - syn. Gibson ale umí magory dobře už od 1987.

    • 11.11.2011  11:27

    Hezky (přiblble) je vyjádřen ten tak často nesdílený pocit osamění.

    • 20.12.2011  00:05

    Já jsem vždycky hrozně rád, že se mi líbí takovýhle laciný píčoviny, protože jinak bych se měl za hrozně nudnýho patrona a suchara. A to jsou hovada. Nutno vidět ve skupině.

    • 7.12.2011  13:05

    Nikde se tu nepíše to nejdůležitější. Předlohu napsal Hunter S. Thompson, kterej měl na triku Strach a hnus v Las Vegas. Ano, ten Strach a hnus v Las Vegas, kterej se odehrával asi 10 let po tomhle a v jehož filmový verzi hrál taky Johny Depp. Jenže Depp je teď o 15 let starší a ne o 10 let mladší jak by měl. Takže skoro padesátiletej chlap hraje novinářskýho bažanta v Portoriku - wtf 1. WTF 2 s velkými písmeny je ale žánrová rozkolísanost tohohle filmu. V jedný chvíli pozorujete žhavou romantickou scénu, pak se tam najednou vyjeví vtipy jak z Četníků ze Saint Tropez - ale nefalšovaný, po chvíli CGI meskalinová halucinace. Tento film je klišovitý v jednotlivostech a chaotický jako celek což je přesně ta blbá kombinace k nekoukání.

    • 20.8.2011  21:37

    Diesel, co mu druhá brada už dost plandá, kraluje v maskulinní scéně roku když mačká papuli své budoucí policajtské přítelkyně.

    • 11.7.2011  18:31
    Seznam smrti (2011)
    *****

    Žánrovej mix o kterym bych řekl, že nemůže fungovat ani po 5 pivech (ale přitom fungoval už tak po 2, haha), ale je to tam. Je to tam všechno - švédská bohyně (že neukázala prsa je ale osudová sprostota tohodle filmu), kladívko lítá tak že se Oldboy může jít vysrat a legrace to byla taky k pokukání. A konec ten zas tak k pokukání není.

    • 22.4.2012  14:00

    A --> B. Zív zív

    • 8.7.2011  13:41

    Tak hluboký, že se každý utopil nudou. Když už se na to vydržíte dívat do konce, stojí za to o něm taky přemýšlet a mluvit. To je režisérovo hlavní selhání - většina lidí se zmohla jen na konstatování, že to je onanistická (je) sračka (asi spíš není).

    • 26.3.2011  03:07
    Sucker Punch (2011)
    *****

    Bordel nebo blázinec, je to jeden slepenec. Polská terapie aneb film roku.

    • 17.4.2012  20:50

    Některý filmy jsou natolik nevlezlý až z nich ve mně nezůstane vůbec nic. Chci se víc než jenom dívat.

    • 17.12.2011  14:35

    Vavrečka netočí moc pro lenochy a blbce, takže nejsem docela cílová skupina. Relativně náročnej symbolizmus (pro mě určitě) vyžaduje hodně divákovy pozornosti, což jsem občas těžce nezvládal a ujel myšlenkama jinam. Trochu to zjemňuje tempo, kde se střídají vypjatější a klidnější scény (ačkoliv se nezdá, že by se Ondřej nechával unášet patosem, to vůbec). ///dopsat

    • 11.5.2011  20:36

    Cirkus Hulberto kde Waltz má svou další nazi scénu. Bylo mi až trapně. Do cirkusu se zvířatama už ne. http://www.youtube.com/watch?v=cw7W1AJAL2c

    • 3.11.2011  21:26

    V dlouhém období je Keynes mrtvý.

    • 30.3.2012  13:47

    Suchaři!