Recenze (1 269)
Ghost Stories (2017)
zacatek navnadi, prvni povidka prekvapi a navnadi, druha uz je tezka deprese a treti nic moc..celkovej zvrat je debilni..hodne spatny nevim kdo freemana ktomu ukecal :(
Ghoul (2015)
nuda..docela slusna atmoska ale blbej napad.. :-( jo tak ke konci se to rozjelo ale vole furt dokola tam neco je spadne kamera..nejakej pruvan udela zvuk oni nadavaj.. a furt dokola..ale atmoska ke konci dobra..kdyby tohle vzniklo v 90s tak by to byl vetsi hit :D debilni namet ale s dablem cikatelem :D ty gumovky a jak jim to furt pada plus ten vitr vas bude pekne srat az do konce :D ale ty tunely byly dobrej napad..
Girl on the Third Floor (2019)
cm punk zasrany kulicky v zasranym dome se zasranyma kulickama! hroznej shit..davam hvezdu za cokla!
Gladiátor (2000)
nejlepsi film russela,nejlepsi hudba, nejepictejsi film roku 2000..byl sem na tom v kine jako zmrd a chcal sem ztoho...pecka nezapomenutelna!
Glimmer Man (1996)
Snad poslednk dobrej steven, kde byl jeste ve forme..uz to sice neni jako jeho svata trojice ze zacatku, ale jednou za cas v tv neurazi.. 😀
God Is a Bullet (2023)
Vubec jsem netusil, ze tu hraje bozska Maika, ja to proste bral kvuli Nicolajovi a byl jsem prekvapenej jako svina, tolik brutality a hlavne "brutality na zenach" (Chudak Majkaa 😞) ten borec jak to tam rubal na kopici doprdele nemelo chybu 😂 je to delsi trosku tahlejsi a misty slabsi a weird sceny, ale jako temna krimi to funguje skvela, ta sekta byla fakt brutalni, maika a nicolaj skvele duo a jamie potesil 🙂
Godzilla (2014)
bavilo me to velmi..ty trajlery ale meli vetsi hajp a pernikar byl ve forme z pernikovyho taty tak sem cekal temnou a brutalni godzillu jako to ukazovali trailery..no nebylo to tak horky, ale rodina zabava to je velka..rozhodne lepsi nez kral monster..horsi nez kong a ted si daj do drzky v kong vs godzilla..na to sem zvedavej jako ne ze ne.. 👌
Godzilla (1998)
driv klasika mladi..ted furt prdel ale uz je to stare a to cgi je hnusny..ale zizalar a reno vladnou! 😀👌
Godzilla (1954)
z dnesniho hlediska nepochopitelnej film,hodnoceni a neda se na to uz koukat.. :D o to vic me pak mrzi ze ta nova godzila ma 50% a tohle 70+ kdezto tamto je koukatelny zabavny a tohle je uplna blbost na kterou se fakt neda divat.. :D hrozny..ale vymysleli gojiru to zase jo to je jediny co se da uznat :D
Godzilla II Král monster (2019)
hezka blbinka..pekne se na to koukalo, ale jinak takovy meh..prvni godzil byl daleko lepsi!