Recenze (1 269)
Godzilla vs. Kong (2021)
ja to napalim...libilo se mi to vic nez godzila 1,2 i kong ostrov jebek - godzillu z 1998 nepocitam to uz je dneska celkem shajze..tady mam sceny co me dojali (ta holcicka s kongem) sceny co si pamatuju a sou badass (bitky a celkove) a co me tam sralo byla ta mechagodzilla - proste divna no..a vyhazel bych ty lidi a vsechnu omacku okolo a nechal tam rezbu od zacatku do konce, ale i tak spokojenost - kdyz se stretl kong s godzillou bylo to epicke a kurevsky dobre to vypadalo (hlavne finalni fajt) davam plnou palbu - nejlepsi ze serie !
Goon: Last of the Enforcers (2017)
Jakoby horsi nez 1ka..min forku ale nejaky sou proste skvely...scott je skvelej..vsechno slape..je to dobry ale neco tam chybelo..ale furt sranda a nejlepsi hokej ve filmu :D
Grace (2014)
vubec me to nebavilo..strasny herci..ten fps pohled je nahovno..idealni do tv na spani.
Gravitace (2013)
Asi nejlepsi film clooneyho i kdyz tam vlastne skoro moc nebyl :d a urcite nejlepsi film Bullock, ktera neni uplny drevo...skvelej film..radim do svoji top sbirky.
Grázlové z vidlákova (2012)
totalni jizda totalnich blbu kterym musim proste fandit...top particka za dlouhou dobu...bavil sem se bozsky a tenhle film je v moji topce redneck filmu :D ty hlasky :D:D strasne silny 3*
Great White (2021)
dalo se na to koukat...pekna herecka, gumovka zralok co je tam malo a prachy si nechali asi na finale, ktery vypadalo jakstaks...na nudnou nedeli dobry..
Greta - osamělá žena (2018)
tady se nekdo pekne posral..jak nekdo z vas kretenu tomuhle muze dat vic jak 2hvezdy ? absolutne nezazivna sracka ktera je hloupejsi nez nas cikan ve firme..a ta scena jak ta krava hloupa utika a babka posila fotky druhy debilce je uz ted legendarni! no ja se posral! proc by dopici nekdo utikal z diska plnyho lidi do metra ve 3 rano kde nikdo neni a vojebal by me tam! jasny zavolat fizla a vse vyresit na disku je na blondatou pizdu narocny!! nebo pico soused dela rekonstrukci kdyz vedle zadnej byt/barak neni je taky kurva legendarni :D mela jim spis rikat ze ji mrdaj sloni ve sklepe! hodnoceni 2 a vic chapu u borce kterej ma nejakou svini v krabici doma! jinak by mel chcipnout! PS: spoiler na konec, ona si ukradne kundu do sklepa a jeji kamosku sledovala, a posilala fotky jak sou na dovoleny tomu fotrovi takze jeji posranej xicht musela videt dost dobre a ona pak prijde s cernyma vlasama a stejnym xichtem - xicht proste kurva nezmenis!! ona ji nepozna pica slepa hnusna zesrana tak coje kurva dopici na tom konci za demenci!! i muj hloupej kamarad ma lepsi napady!
Grimsby (2016)
Ja se zechcal jako dlouho ne..super! :D
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Zacatek docela nuda ... pak se to pomalu rozjede kdy pride na scenu prvni bouracka - to uz je ale polovina filmu pryc ...druha cast neni uz tolik natahovana jako prvni a de se hned na vec :) ta zaverecna honicka to byla teda jizda :D
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Nejvic vdecna vec, pro vsechny oldschool fans..ten cast je naprosto skvelej, hlasky jako svine, ten styl starej je naprosto top..a vubec...kde je ta sracka ?😂