Recenze (1 269)
Nespoutaný Django (2012)
top film..nepopsatelny..dicaprio vali jako prase..vsechno perfektni..mozna do top10 filmu bych to zaradil! pecka jako krava!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Sypacka jako krava! hardy jako krevni vak nema chybu! tenhle film je cista radost..top film roku 2015
Tropická bouře (2008)
Tenhle film je delo..vzdycky z nej chciju, kdyz ho vidim..ty gagy a hlasky to nema obdobu...a nasranej a nadavajici cruise je nezapomenutelnej..leslie :D chcipam! menim na plnou palbu ty vyprcale ten dabing je neskutecnej kurva..tady planouci drak aha takze prdelni xicht :D:D naser si prdeli do xichtu!!
Rain Man (1988)
kultovka...hofman je neskutecnej...umeni kurva..! oskar jasnej
Na hraně zítřka (2014)
Pro me nejvetsi prekvapeni..priznam se, ze cruise moc nesleduju, takze na film jsem narazil kvuli emily blunt..mno..cruisem je skvelej a emily taky..film je naprosta spicka po vsech strankach..skvela pecka co chybela - top film. tesim se na pokracovani!
Fargo (2014) (seriál)
fargo prvni serie patri k tomu nejlepsimu co se da najit mezi serialy...skvelej thorton a freeman valej..hlavne ale billy.. serial plnej hlasek,gagu a zasranych nahod.. :D scena, kdy si de pro postu je jedna z vrcholu serialove tvorby :D
Fargo (1996)
skvelej film..tolik zvratu, a takovych hovadin.. :D legendarni film..do ted nezapomenu jak ho to hovado ladovalo do ty drticky v zupanu a pantoflich :D
Con Air (1997)
cage, malkovich top forma..tady se to seslo paradne...skvelej film...top class!
Skála (1996)
Podle me nejlepsi film kde hral cage (spolu s faceoff,conair) se jedna o jeho nej. Skvela zapletka, skvely herci, skvela hudba..nadcasovej film - ed harris je dabel a conery takovej klaun.. :D je to skvela podivana, jeden z nejlepsich akcnich filmu - naprosta klasika
Tváří v tvář (1997)
Muj nejoblibenejsi akcnak s travoltou a cagem..oba uz asi nic lepsiho neudelali.. :D totalni klasicka a pecka..nemam slov..jeden z nejlepsich akcnich filmu vsech dob!