Recenze (1 269)
Volejte Saulovi - Série 4 (2018) (série)
ok tak tady je to zase bomba 🫵
Jan Žižka (2022)
Jakl je borec, ze tohle dotahl..na to ze je to ceskej film tak to nema obdobu, protoze neco takovyho tu nikdo nenatocil a snad ani nenatoci..film je celkem jednoducha primocara rezba v jednom lese.. min lore, rozhazenej strih, ale ta rezba je ultimatni, jeden stret (s vozem) je totalni narez.. 🤌 jen je skoda, ze film neni vic vypravnej, ma to jednoduchou kostru, ktera je divne strihnuta, takze to pusobi - rezba,hrad,rezba,hrad,rezba,hrad,priprava na rezbu,hrad,rezba.. 😂 ale ta rezba je kurevska, podle me je to na 3/5 tutove, ale kdyz vemu vsechno kolem musim dat 4* 👍 hudba naslapana...fakt kurevsky dobry.. "boze nas, odpust nam co se prave chystame udelat" 🫵 Pane Jakl jste borec a doufam, ze to vydela! amen!
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Normální nával zlosti (2022) (epizoda)
uz ted ji miluju 😍😂 super pilot, bavil jsem se celych 35minut 😂 zatim nejzabavnejsi marvel serial 🙂 ps: zatim sem se dal nedostal nez pres prvni dil 😞
Halo (2022) (seriál)
Strasne me to bavilo, super akcni sceny a kvalita dolby vision + atmos byl fakt zazitek..prvni a posledni dil WOW 👍
Prokletí (2021)
ty vole to je narez! kelly ma pekny kozy 😍 a nikdo se tu s nicim nesere, to gore dpc a takhle tahla atmoska tu dlouho nebyla...snad ve witch co si pamatuju...boyd skvelej...pitva narez..strasna pecka kurva! - jak tam na zacatku rozsekali ty cikany na sracky 😂😍 a vlkodlak/ monstra jsou taky kruty -> vypadaji jak ze hry order 1886 😇
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Naprosto uzasny vizual - videno jako prvni film s ambilight a na originalu uhd - dolby vision + dolby atmos, byl sem pohlcen - naprosta pecka - Nick Fury skvelej, dzouky, scenky top..hodne dobrej spidey - ten konec je narez :D co to doprde... :D
Spartakus - Pomsta (2012) (série)
2serie -70% ne ze by byla zla, postavy jsou tu rozehrany a slape to, ale nahrada herce je proste vprdeli a prvni pulku serialu si clovek zvyka na novyho kluka...nemel to lehke ale vzal to dobre..skoda andyho dpc jinak by to bylo strasny delo
Red Notice (2021)
reynolds je buh, dwayne ma srandovni obliceje a gal je univerzal...takovej indi+tomb raider..bavilo me to 👍
Cesta za smířením (2021)
jak tam sral.. 😂😂😂 hodne povedeny doprdele! gore top i scenky..doporucuju 😀
See - Série 1 (2019) (série)
prvni dil mega narez, a fighty s mighty babou jsou to nejlepsi..presto tu neni silnej zaporak, ale ve 2serce bautista nasadil latku vysoko! 😍